kandydatów
Sekretarka
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie (związane z administracją), znajomośc specyfiki pracy kancelarii prawnej, co najmniej 2 lata doświadczenia pracy w sekretariacie, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Obowiązki:- organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie- odbieranie telefonów- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich- rejestracja korespondencji- rezerwacja sal konferencyjnych- prowadzenie kalendarza spotkań- monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych- współorganizacja imprez i wyjazdów firmowych- przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji- obsługa i archiwizacja dokumentacji- rejestracja umów- dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie- udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 102