Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Asystent/ka Zarządu / Office Manager
Firma: Cartrack Polska Sp.zo.o. miejsce pracy: Warszawa
Cartrack Polska Sp. z o.o.
ul. Szturmowa 2
02-678 Warszawa
firma wdrażająca nowoczesne systemy optymalizujące zarządzanie flotą pojazdów
poszukuje osób na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu / Office Manager
Numer referencyjny: AZ/05/2011
Opis stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Zarządzanie korespondencją biura, połączeniami telefonicznymi
Wsparcie członków Zarządu
Przygotowywanie zestawień, raportów
Zarządzanie spotkaniami z klientami i dostawcami
Współpraca z działem księgowości
Praca w języku polskim i angielskim
Wymagania:
Od idealnego kandydata/ki oczekujemy:
Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Znajomość MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel)
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, w tym efektywna komunikacja
Umiejętność zarządzania czasem i dokumentacją, ustalania priorytetów
Otwartość, zaangażowanie, gotowość podejmowania nowych wyzwań
Oferujemy:
Interesującą pracę w młodej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, atrakcyjny pakiet zatrudnienia, niezbędne narzędzia pracy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:praca@cartrack.pl
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)"
Data dodania: 20-05-2011
Wyświetleń: 1108
Wyświetleń: 1108