Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystent/ka Zarządu / Office Manager

Firma: Cartrack Polska Sp.zo.o. miejsce pracy: Warszawa

Cartrack Polska Sp. z o.o. ul. Szturmowa 2 02-678 Warszawa firma wdrażająca nowoczesne systemy optymalizujące zarządzanie flotą pojazdów poszukuje osób na stanowisko: Asystent/ka Zarządu / Office Manager Numer referencyjny: AZ/05/2011 Opis stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:  Zarządzanie korespondencją biura, połączeniami telefonicznymi  Wsparcie członków Zarządu  Przygotowywanie zestawień, raportów  Zarządzanie spotkaniami z klientami i dostawcami  Współpraca z działem księgowości  Praca w języku polskim i angielskim Wymagania: Od idealnego kandydata/ki oczekujemy:  Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów  Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym  Znajomość MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel)  Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, w tym efektywna komunikacja  Umiejętność zarządzania czasem i dokumentacją, ustalania priorytetów  Otwartość, zaangażowanie, gotowość podejmowania nowych wyzwań Oferujemy: Interesującą pracę w młodej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, atrakcyjny pakiet zatrudnienia, niezbędne narzędzia pracy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:praca@cartrack.pl Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)"


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-05-2011
Wyświetleń: 1108