Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń i Kontaktów z Klientami

Firma: Virgin Mobile miejsce pracy: Warszawa

Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń i Kontaktów z Klientami
Warszawa

Twoje zadania:

  • Pisemne i telefoniczne rozpatrywanie zgłoszeń i odwołań
  • Udzielanie pisemnych odpowiedzi na zgłoszenia klientów w wyznaczonym terminie
  • Współpraca z ekspertami z innych działów w firmie w celu wyjaśnienia sprawy klienta
  • Opiniowanie procedur obsługowych oraz udział w tworzeniu procesów - zgłaszanie zmian, usprawnień w instrukcjach

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Cechuje Cię umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
  • Posiadasz minimum średnie wykształcenie 
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (komunikatywność, współpraca z zespołem) oraz zdolności negocjacyjne
  • Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu
  • Umiesz redagować pisma 
  • Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta

 

 

  • Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Ty i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
  • Karty Multisport
  • Opieka medyczna


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-08-2021
Wyświetleń: 134