Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń i Kontaktów z Klientami
Firma: Virgin Mobile miejsce pracy: Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń i Kontaktów z Klientami
Warszawa
Twoje zadania:
- Pisemne i telefoniczne rozpatrywanie zgłoszeń i odwołań
- Udzielanie pisemnych odpowiedzi na zgłoszenia klientów w wyznaczonym terminie
- Współpraca z ekspertami z innych działów w firmie w celu wyjaśnienia sprawy klienta
- Opiniowanie procedur obsługowych oraz udział w tworzeniu procesów - zgłaszanie zmian, usprawnień w instrukcjach
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Cechuje Cię umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
- Posiadasz minimum średnie wykształcenie
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (komunikatywność, współpraca z zespołem) oraz zdolności negocjacyjne
- Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu
- Umiesz redagować pisma
- Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Ty i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Karty Multisport
- Opieka medyczna
Data dodania: 10-08-2021
Wyświetleń: 134
Wyświetleń: 134