kandydatów
Pracownik administracyjno-gospodarczy
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Uprawnienia: Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, prawo jazdy kat. B, uprawnienia elektryczne do 1 kV, umiejętność wykonywania prac remontowo-elektrycznych, hydraulicznych.Obowiązki:- wykonywanie drobnych prac naprawczych, remontowych i porządkowych- obsługa transportowa (utrzymywania pojazdów w czystości, tankowanie, kontrola stanu technicznego, odbiór materiału badawczego od pracowników terenowych)- przyjmowanie, przygotowanie materiału badawczego do kodowania (rozłożenie) i przekazanie wraz z dołączoną dokumentacją do Biuro Obsługi Klienta- likwidacja materiału badawczego po badaniach [Zgłoszenia: warszawa@schr.gov.pl]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 82