Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie miejsce pracy: Radom
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 83119
Warunki pracy
Budynek przy ul. Traugutta w Radomiu:
Budynek jest dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku istnieje podjazd i winda umożliwiające dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- wyjazdy służbowe.
Zakres zadań
- Realizuje zadania związane z nadzorem nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego, przygotowaniem analiz i raportów cząstkowych oraz okresowych dotyczących funkcjonowania SPR, w tym dla Kierownictwa MSWiA.
- Współpracuje z centrami powiadamiania ratunkowego i innymi podmiotami współpracującymi z SPR w celu poprawy bieżącego funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego, w tym doskonalenie procesu obsługi zgłoszeń alarmowych przez operatorów numerów alarmowych.
- Realizuje zadania związane z przygotowaniem projektów dokumentów o charakterze strategicznym, dotyczących systemu powiadamiania ratunkowego w zakresie właściwości Departamentu, w szczególności wytycznych i procedur obsługi zgłoszeń alarmowych.
- Monitoruje statystyki z funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego, w celu potwierdzenie poprawności procesu obsługi zgłoszeń alarmowych w centrach powiadamiania ratunkowego.
- Uczestniczy w pracach nad wdrażaniem nowych funkcjonalności systemu powiadamiania ratunkowego, w tym realizuje zadania związane z testowaniem środowiska i rozwiązań technicznych przeznaczonych do szkolenia operatorów numerów alarmowych.
- Bierze udział w realizacji zadań związanych z promocją numeru alarmowego 112, w szczególności poprzez przedstawianie sposobu obsługi zgłoszeń kierowanych na numery alarmowe.
- Przygotowuje i opracowuje materiały i wytyczne umożliwiające realizacje zadań związanych z oceną oceny pracy centrów powiadamiania ratunkowego oraz operatorów numerów alarmowych.
- Uczestniczy w przygotowaniach ramowych i szczegółowych programów szkolenia podstawowego i doskonalącego operatorów numerów alarmowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze systemu powiadamiania ratunkowego
- Znajomość procedur i wytycznych do obsługi zgłoszeń alarmowych.
- Znajomość przepisów ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Policji, ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustaw o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, górskich.
- Umiejętność myślenia analitycznego i kreatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne, NATO/UE „confidential”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe: bezpieczeństwo publiczne lub zarządzanie kryzysowe
- 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa publicznego
- Przeszkolenie pedagogiczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Data dodania: 20-08-2021
Wyświetleń: 133
Wyświetleń: 133