Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Zlecenie Pracownik administracyjno - biurowy

Firma: FULLJOB miejsce pracy: Warszawa

Agencja zatrudnienia Full Job poszukuje dla swojego klienta pracownika administracyjno –biurowego do pracy w firmie w Warszawie. Obowiązki osoby zatrudnionej: - pomoc w organizacji i koordynacji pracy biura - obsługa urządzeń biurowych - zarządzanie obiegiem dokumentów - ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej - porządkowanie dokumentów - obsługa centrali telefonicznej i domofonu - obsługa interesantów i spotkań (front desk – witanie gości, podawanie napojów) - nadzór nad zaopatrzeniem (art. biurowe i socjalne) - przygotowywanie zestawień i pism zgodnie z poleceniami przełożonego - wspieranie pracy innych działów w zakresie administracyjno – biurowym Wymagania: - Student/-ka studiów zaocznych WARUNEK KONIECZNY - Umiejętność obsługi urządzeń biurowych - Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint); - Dobra organizacja pracy własnej; - Komunikatywność; - Pogodne usposobienie; - Wysoka kultura osobista; Mile widziane: - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - Prawo jazdy kat. B. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@fulljob.pl w tytule maila proszę wpisać BIURO/WARSZAWA


Pozostałe oferty pracy w firmie FULLJOB
Etat Praca dodatkowa - Inwentaryzacja w firmie: FullJob miejsce pracy: Warszawa 30-12-2015

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-05-2011
Wyświetleń: 1550