Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik administracyjno - biurowy
Firma: FULLJOB miejsce pracy: Warszawa
Agencja zatrudnienia Full Job poszukuje dla swojego klienta pracownika administracyjno –biurowego do pracy w firmie w Warszawie.
Obowiązki osoby zatrudnionej:
- pomoc w organizacji i koordynacji pracy biura
- obsługa urządzeń biurowych
- zarządzanie obiegiem dokumentów
- ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej
- porządkowanie dokumentów
- obsługa centrali telefonicznej i domofonu
- obsługa interesantów i spotkań (front desk – witanie gości, podawanie napojów)
- nadzór nad zaopatrzeniem (art. biurowe i socjalne)
- przygotowywanie zestawień i pism zgodnie z poleceniami przełożonego
- wspieranie pracy innych działów w zakresie administracyjno – biurowym
Wymagania:
- Student/-ka studiów zaocznych WARUNEK KONIECZNY
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Dobra organizacja pracy własnej;
- Komunikatywność;
- Pogodne usposobienie;
- Wysoka kultura osobista;
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Prawo jazdy kat. B.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@fulljob.pl w tytule maila proszę wpisać BIURO/WARSZAWA
Pozostałe oferty pracy w firmie FULLJOB
Praca dodatkowa - Inwentaryzacja w firmie: FullJob miejsce pracy: Warszawa
30-12-2015
Data dodania: 30-05-2011
Wyświetleń: 1550
Wyświetleń: 1550