kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Wysiłek fizyczny związany głównie z przenoszeniem art. biurowych, art. spożywczych oraz drobnego wyposażenia. Zadana pracownika obejmują także współudział w czynnościach związanych z relokacją pracowników na terenie budynku, co może wiązać się dodatkowo z transportem wewnętrznym wyposażenia.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- realizuje dostawy i usługi w zakresie podpisanych umów, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komórek organizacyjnych KPRM w dziale Informatyzacja oraz prowadzi sprawy związane z planowaniem, w tym planowaniem budżetowym, przygotowaniem i sporządzaniem właściwej dokumentacji zamówieniowej w związku z realizacją umów
- przygotowuje i przeprowadza zapytania ofertowe
- przygotowuje dokumentację niezbędną do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, których zakres pozostaje we właściwości Wydziału Administracyjnego oraz bierze udział w pracach Komisji powołanych do przeprowadzenia tych postępowań
- realizuje, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi, zadania dot. wydawania i dystrybuowania pracownikom Jednostki działu Informatyzacja artykułów, materiałów, sprzętu i drobnego wyposażenia
- we współpracy z innymi pracownikami Wydziału Administracyjnego wykonuje zadania związane z doposażeniem/wyposażaniem stanowisk pracy pracowników oraz bierze udział w czynnościach związanych z relokacją pracowników w budynku przy ul. Królewskiej 27
- współpracuje przy przygotowywaniu sprawozdawczości budżetowej z zakresu wydatków komórki oraz uczestniczy w sporządzaniu projektu i Planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy w zakresie dotyczącym Wydziału Administracyjnego
- bierze udział w planowaniu wydatków bieżących w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Administracyjny
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 2 lat doświadczenia w zakresie zadań obsługowych w jednostkach sektora finansów publicznych
- wiedza z zakresu: Prawa zamówień publicznych, zagadnień z zakresu finansów publicznych, przepisów regulujących ochronę osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych
- posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, komunikacja, współpraca, negocjowanie, organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- powyżej 1 roku doświadczenia w komórkach obsługowych urzędów naczelnych lub centralnych organów administracji rządowej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 126