Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 83608

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

 

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

 

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

 

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej - praca wykonywana w niestandardowych godzinach (praca zmianowa, w weekendy).

 

W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.

 

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy Al. Ujazdowskich 1/3. Do budynku prowadzą trzy wejścia:

 

wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3, które jest dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami;
Biuro Przepustek - Al. Ujazdowskie 1/3, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
Biuro Podawcze - Al. Szucha 14, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących.
Do Kancelarii można dojechać samodzielnie lub środkami komunikacji publicznej. Najłatwiej dojechać autobusem. Przystanek Łazienki Królewskie 01 znajduje się najbliżej wejścia dostosowanego dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jest to wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu jest podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk. Można nim wezwać osobę, która pomoże wejść do budynku. Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Nie są one sterowane automatycznie, ale w środku zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. W budynku, przed schodami do holu głównego jest winda dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W holu głównym, po prawej stronie, jest szatnia. Dzięki szerokim korytarzom osoby na wózkach mogą swobodnie poruszać się i wymijać. Windy są wyposażone w barierki i lustra. W windzie przy stołówce działa system dźwiękowy. Osoba, która porusza się na wózku, może dostać się do stołówki przy pomocy platformy przyschodowej. Toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową i poruszających się na wózku, znajdują się: na parterze budynku, w skrzydle A, po lewej i prawej stronie od wejścia głównego, na drugim piętrze skrzydła B. Sale konferencyjne są przystosowane dla osób poruszających się na wózku. Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą. Na dziedzińcu Kancelarii jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. W Kancelarii obowiązuje Instrukcja Ewakuacji Osób z Niepełnosprawnościami. W naszym urzędzie są pętle indukcyjne, znajdują się w: Biurze Przepustek A, budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3, Biurze Podawczym (budynek przy Al. Szucha 14). Kancelaria ma też jedną mobilną pętlę indukcyjną (tzw. ,,gabinetową''). Można ją wykorzystać podczas bezpośrednich spotkań z osobą słabosłyszącą.

 

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • codziennie prowadzi monitoring mediów elektronicznych, audycji radiowych i telewizyjnych, agencji prasowych i portali internetowych
  • przygotowuje syntezy i opracowania na podstawie materiałów z monitoringu mediów
  • wyszukuje informacje w bazie danych i archiwach prasowych oraz Internecie
  • codziennie rejestruje, archiwizuje i udostępnia radiowo-telewizyjne programy informacyjne i publicystyczne, transmisje konferencji prasowych i wywiadów polityków na nośnikach cyfrowych
  • administruje systemem komunikacji elektronicznej z odbiorcami serwisu informacyjnego
  • opracowywuje i archiwizuje wywiady PRM dla mediów elektronicznych
  • współpracuje zadaniowo z innymi departamentami i zespołami zadaniowymi w KPRM

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego

  • powyżej 2 lat w obszarze komunikacji społecznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • posiadanie wiedzy z zakresu: bieżących problemów polityki wewnętrznej i międzynarodowej, tematyki społecznej i gospodarczej, rynku mediów (prasa, radio, telewizja) i zachodzących na nim zmian
  • posiadanie umiejętności z zakresu: ponadprzeciętnego wykorzystywania Internetu do wykonywanych zadań; obsługi specjalistycznych programów komputerowych i obsługi sprzętu TV
  • posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność; rzetelność; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; negocjowanie; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk społecznych lub humanistycznych
  • znajomość rynku i zasad funkcjonowania mediów


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 29-08-2021
Wyświetleń: 134