Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Naczelnik wydziału
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 83918
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Kieruje pracą podległych pracowników (organizuje pracę, przydziela zadania, sprawuje nadzór merytoryczny nad ich realizacją, nadzoruje dyscyplinę pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracowników, przedstawia propozycje wniosków w sprawach awansów, współdecyduje o rozwoju zawodowym pracowników, itp.).
- Sprawuje nadzór nad realizacją zadań dysponenta części: 31 Praca, 44 Zabezpieczenie społeczne i 63 Rodzina oraz Funduszu Solidarnościowego (FS), m.in. poprzez weryfikację zmian w planie finansowym, koordynację przygotowania wniosków o uruchomienie środków.
- Koordynuje opracowanie materiałów do projektu ustawy budżetowej oraz materiałów o projekcie i wykonaniu ustawy budżetowej dla FS i części budżetowych, których dysponentem jest Minister Rodziny i Polityki Społecznej oraz w zakresie rezerw celowych, budżetów wojewodów i PFRON.
- Koordynuje prace związane z przygotowywaniem projektów wniosków o uruchomienie środków z rezerwy ogólnej i rezerw celowych, projektów decyzji w sprawie zapewnienia finansowania oraz projektów decyzji związanych z realizacją budżetu.
- Zarządza procesem tworzenia, uzgadniania, opiniowania projektów aktów prawnych oraz procedur wewnętrznych (ministerstwa i innych resortów) z zakresu finansów publicznych, rachunkowości.
- Odpowiada za opracowywanie oraz przygotowywanie korespondencji kierowanej do innych urzędów administracji publicznej i jednostek organizacyjnych Ministerstwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w komórce organizacyjnej zajmującej się problematyką finansową w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych.
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- Znajomość ustawy budżetowej.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Umiejętność zarządzania ludźmi.
- Umiejętność współpracy.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów.
- Komunikatywność.
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Płock
Praca Naczelnik wydziału
Praca Warszawa
Praca mazowieckie
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
PUP Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 05-09-2021
Wyświetleń: 113
Wyświetleń: 113