Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca prawny

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Radca prawny
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 84096

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

 

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

 

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

 

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

 

Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).

 

Miejsce i otoczenie

 

Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.

 

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.

 

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

 

W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.

 

Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. Potrzebę skorzystania z tej możliwości prosimy zgłaszać do recepcji, tel. 22 245 54 05. 

 

 

Zakres zadań

  • przygotowuje opinie i stanowiska w sprawach zleconych przez Prezesa Rady Ministrów, Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ministra właściwego do spraw informatyzacji, Sekretarza Stanu w KPRM nadzorującego Departament Regulacji Cyfrowych, Dyrektora Generalnego KPRM, Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora Departamentu Regulacji Cyfrowych, dotyczących realizacji zadań Departamentu w zakresie stosowania przepisów z zakresu działu – informatyzacja;
  • przygotowuje projekty umów i porozumień zawieranych przez KPRM, dotyczących realizacji zadań należących do właściwości Departamentu;
  • bierze udział w opiniowaniu projektów aktów normatywnych oraz projektów innych dokumentów rządowych kierowanych w ramach uzgodnień do ministra właściwego do spraw informatyzacji;
  • przygotowuje projekty decyzji administracyjnych i postanowień ministra właściwego do spraw informatyzacji z zakresu właściwości Departamentu;
  • bierze udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych w sprawach, w których powstają poważne wątpliwości prawne;
  • kontroluje i nadzoruje podmioty zewnętrzne, w tym państwowe instytuty badawcze, w zakresie prawidłowości realizacji, zawartych umów i porozumień;
  • opiniuje oraz współpracuje w tworzeniu projektów dokumentów zawierających stanowisko prawne ministra właściwego do spraw informatyzacji;
  • wykonuje zastępstwo procesowe ministra właściwego do spraw informatyzacji przed sądami powszechnymi i administracyjnymi w sprawach z zakresu zadań Departamentu Regulacji Cyfrowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego

  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • wpis na listę radców prawnych
  • posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, negocjowanie, myślenie analityczne, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • wiedza z zakresu: regulacji związanych z zadaniami ministra właściwego do spraw informatyzacji, prawa i procedury administracyjnej, prawa i procedury cywilnej, zamówień publicznych, finansów publicznych, dyscypliny finansów publicznych
  • umiejętności z zakresu: interpretowania i stosowania prawa w praktyce, redagowania tekstów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szkolenia i udział w konferencjach dotyczących zagadnień pozostających w zakresie działania ministra właściwego do spraw informatyzacji, jak również prawa Unii Europejskiej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyższej, lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B2, w szczególności określonego w rozporządzeniu PRM w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej lub rozporządzeniu Ministra Spraw Zagranicznych w sprawie organizacji aplikacji dyplomatyczno-konsularnej, sposobu dokumentowania znajomości języków obcych oraz szczegółowych zasad przeprowadzania egzaminu dyplomatyczno-konsularnego.


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-09-2021
Wyświetleń: 120