Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Podinspektor wieloosobowe stanowisko ds. rejestracji pojazdów

Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku miejsce pracy: Płock

Miejski Urząd Pracy w Płocku
Podinspektor wieloosobowe stanowisko ds. rejestracji pojazdów
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/21/0909
OBOWIĄZKI:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) rejestracja pojazdów:- przyjęcie i weryfikacja dokumentów oraz wniosku o rejestrację pojazdu, wystawienie dowodu polecenia zapłaty w systemie "Rejestr opłat" i przyjęcie wpłaty za pomocą terminalu płatniczego,- wpisanie danych do rejestru wydanych pozwoleń czasowych, nalepek legalizacyjnych, - wprowadzenie danych pojazdu i właściciela do komputerowego systemu "POJAZD",- wydanie karty informacyjnej pojazdu, pozwolenia czasowego oraz decyzji,- w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy wysłanie zapytania do Systemu Informacyjnego Schengen, Krajowej Administracji Skarbowej,- legalizacja tablic rejestracyjnych i spersonalizowanego dowodu rejestracyjnego poprzez naklejenie nalepek legalizacyjnych,- założenie akt pojazdu,- wydanie klientowi zalegalizowanych tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego), karty pojazdu oraz decyzji o zarejestrowaniu;2) prowadzenie obsługi klienta:- udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących rejestracji pojazdu,- przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu przez klienta,- wydawanie, na wniosek właściciela pojazdu, wtórników nalepek kontrolnych i legalizacyjnych, kart pojazdów, dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych,- wymiana dowodów rejestracyjnych z uwagi na zniszczenie, zapisanie druku,- dokonywanie wpisów i skreśleń w dowodach rejestracyjnych i kartach pojazdu dotyczących zamontowanej instalacji gazowej, "TAXI", "L","HAK", "VAT","PIT", "CIT", dopisywanie współwłaściciela, uzupełnianie danych technicznych pojazdu,itp.- wydawanie zaświadczeń służących do rejestracji pojazdów z uwagi na utratę dowodu rejestracyjnego lub karty pojazdu,- przyjmowanie wniosków na odtworzenie tablic rejestracyjnych, wydawanie ich po odtworzeniu,- przyjmowanie wniosków na wykonanie tablicy dodatkowej (bagażnik) i wydanie po ich wykonaniu,- wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez właściwe organy kontroli lub stacje diagnostyczne (po ustaniu przyczyny zatrzymania),- wydawanie skierowań na badania techniczne dodatkowe,- przyjmowanie wniosków o wyrejestrowanie pojazdu,- przyjmowanie wniosków o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu;3) realizacja zadań związanych z żądaniem CEPiK ubycia pojazdu;4) przygotowywanie sprawozdawczości, analiz, opracowań z zakresu swojej działalności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.);- z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.).

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku



Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Płocku
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-09-2021
Wyświetleń: 106