kandydatów
Sekretarka w departamencie usług cyfrowych
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania (niezbędne): wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, pożądane doświadczenie w pracy biurowej lub administracji publicznej. Osoba na tym stanowisku: - prowadzi obsługę kancelaryjną i administracyjną Departamentu, - przyjmuje korespondencję kierowaną do Departamentu, przedkłada ją do dekretacji dyrektorowi i jego zastępcy oraz rozdziela tę korespondencję, a także przedkłada do podpisu dyrektora i zastępcy dyrektora dokumenty przygotowane przez pracowników Departamentu, - dokonuje kontroli formalnej i przygotowuje korespondencję wychodzącą z Departamentu do wysyłki (w szczególności adresuje, kopertuje) lub przekazuje do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, - prowadzi terminarz spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora Departamentu, - wyszukuje informacje i dane potrzebne dyrektorowi i zastępcy dyrektora Departamentu, - wykonuje inne czynności związane z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Departamentu (w szczególności łączy rozmowy przełożonych, przekazuje informacje, obsługuje spotkania przełożonych z gośćmi, prowadzi listę obecności oraz książkę wyjść w godzinach pracy, zapewnia zaopatrzenie Departamentu w materiały biurowe niezbędne do pracy). [Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami"]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 000 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 52