Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Sekretarka w departamencie usług cyfrowych

Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Sekretarka w departamencie usług cyfrowych
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/21/11088
OBOWIĄZKI:
Osoba na tym stanowisku: - prowadzi obsługę kancelaryjną i administracyjną Departamentu, - przyjmuje korespondencję kierowaną do Departamentu, przedkłada ją do dekretacji dyrektorowi i jego zastępcy oraz rozdziela tę korespondencję, a także przedkłada do podpisu dyrektora i zastępcy dyrektora dokumenty przygotowane przez pracowników Departamentu, - dokonuje kontroli formalnej i przygotowuje korespondencję wychodzącą z Departamentu do wysyłki (w szczególności adresuje, kopertuje) lub przekazuje do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, - prowadzi terminarz spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora Departamentu, - wyszukuje informacje i dane potrzebne dyrektorowi i zastępcy dyrektora Departamentu, - wykonuje inne czynności związane z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Departamentu (w szczególności łączy rozmowy przełożonych, przekazuje informacje, obsługuje spotkania przełożonych z gośćmi, prowadzi listę obecności oraz książkę wyjść w godzinach pracy, zapewnia zaopatrzenie Departamentu w materiały biurowe niezbędne do pracy).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagania (niezbędne): wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, pożądane doświadczenie w pracy biurowej lub administracji publicznej. Osoba na tym stanowisku: - prowadzi obsługę kancelaryjną i administracyjną Departamentu, - przyjmuje korespondencję kierowaną do Departamentu, przedkłada ją do dekretacji dyrektorowi i jego zastępcy oraz rozdziela tę korespondencję, a także przedkłada do podpisu dyrektora i zastępcy dyrektora dokumenty przygotowane przez pracowników Departamentu, - dokonuje kontroli formalnej i przygotowuje korespondencję wychodzącą z Departamentu do wysyłki (w szczególności adresuje, kopertuje) lub przekazuje do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, - prowadzi terminarz spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora Departamentu, - wyszukuje informacje i dane potrzebne dyrektorowi i zastępcy dyrektora Departamentu, - wykonuje inne czynności związane z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Departamentu (w szczególności łączy rozmowy przełożonych, przekazuje informacje, obsługuje spotkania przełożonych z gośćmi, prowadzi listę obecności oraz książkę wyjść w godzinach pracy, zapewnia zaopatrzenie Departamentu w materiały biurowe niezbędne do pracy). [Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami"]

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy



Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-09-2021
Wyświetleń: 52