Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista administracji publicznej
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Specjalista administracji publicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/21/11191
OBOWIĄZKI:
Praca merytoryczna polegająca na:- samodzielnym udzielaniu porad prawnych: osobistych i telefonicznych,- redagowanie pisemnych odpowiedzi na zapytania prawne dot. w szczególności: prawa pracy, bhp, legalności zatrydnienia,- prowadzenie rejestrów z zakresu załatwianych spraw.Kandydat powinien posiadać takie umiejętności jak:- komunikatywność, - umiejętość pracy w zespole, - odporność na stres, - umiejętność czytania tekstu ze zrozumieniem, - zdolność logicznego myślenia, łatwość przyswajania wiedzy.Miejsce wykonywania pracy: ul. Płocka 11/13, 01-231 WarszawaGodziny pracy: 8-16 lub 10-18
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawnicze, specjalizacja: prawo pracy
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Data dodania: 14-09-2021
Wyświetleń: 73
Wyświetleń: 73