kandydatów
Podreferendarz
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe), wymaga dyspozycyjności.
Praca na stanowisku związana jest z dostępem do dokumentów oznaczonych klauzulą "tajne".
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy Al. Szucha 21 (w pobliżu siedziby Kancelarii). Budynek siedmiokondygnacyjny. Pracownicy Kancelarii wykonują pracę na II, III, IV i V piętrze budynku. Wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących. Są tu drzwi obrotowe. Windy są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Ogólnodostępne miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnością ruchową znajduje się na ulicy Szucha 16, po drugiej strony ulicy, w niedalekiej odległości od budynku. Na parterze budynku jest toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością ruchową.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- będzie współpracować z zespołem prawników zajmujących się reprezentacją Polski przed unijnymi organami sądowymi, koordynacją postępowań związanych z podejrzeniem naruszenia prawa UE oraz oceną zgodności projektowanych regulacji krajowych z prawem UE.
- prowadzić obsługę kancelaryjno-biurową i sekretarską oraz techniczno-organizacyjną Departamentu.
- przyjmować korespondencję kierowaną do Departamentu oraz wysyłać pocztę, a także rejestrować i przechowywać dokumentację i korespondencję Departamentu.
- sporządzać projekty pism i przedkładać je do akceptacji Dyrektora lub zastępców Dyrektora.
- odpowiadać za obsługę dokumentów niejawnych.
- prowadzić sprawy związane z rejestrowaniem obecności oraz opracowywaniem planu urlopów pracowników Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim lub związanym z obsługą sekretariatu lub w jednostkach sektora finansów publicznych w pracy biurowej
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Znajomość: struktury i zasad funkcjonowania administracji rządowej, w tym służby cywilnej, przepisów o ochronie danych osobowych, dostępie do informacji publicznej oraz o ochronie informacji niejawnych, podstawowych informacji dot. zakresu działania Departamentu
- Kompetencje miękkie: komunikacja, orientacja na klienta/interesanta, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Umiejętności obsługi programu Word, Excel i Outlook
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 109