Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Customer Support Specialist

Firma: Jutro Medical Sp z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Customer Support Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

W Jutro Medical ruszamy właśnie z rekrutacją na stanowisko Customer Support.


Łatwo nawiązujesz relacje z klientami, jesteś przebojowy/a i poszukujesz pracy z ciekawymi wyzwaniami? Zapoznaj się z naszą ofertą! 


POZ: Jutro Medical (https://jutromedical.com/kariera/dev )

Miejsce: Warszawa (ul. Powązkowska 44)

 

Twórz razem z nami nowoczesne przychodnie!

Jesteśmy start-upem z branży medyczno-technologicznej. Razem tworzymy nowoczesną przychodnię POZ i system opieki zdrowotnej od podstaw. Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie.

 

Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!

W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca. 

 

Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!

Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.

 

U nas będziesz mieć możliwość pracy: 
  • z ambitnymi zadaniami, dzięki którym będziesz mógł/mogła się rozwijać
  • w atmosferze wzajemnej współpracy i wsparcia
  • z możliwością używania języka angielskiego
Powierzymy Ci różnorodne zadania między innymi:
  • telefoniczną obsługę pacjentów
  • mailową obsługa pacjentów
  • budowanie relacji z naszymi pacjentami
  • bieżące wsparcie naszych pacjentów w użytkowaniu aplikacji Jutro Medical
  • czynny udział w tworzeniu naszej aplikacji dla pacjentów
  • współpracę przy tworzeniu systemów z których korzystamy na co dzień w pracy
  • koordynację i zarządzanie skrzynką mailową
  • pomoc w archiwizacji dokumentacji
Co jeszcze możemy zaoferować? 
  • elastyczne godziny pracy - możliwość pracy w godzinach 8:00-18:00
  • możliwości rozwoju - możliwość zorganizowania szkolenia z obsługi pacjentów
  • pracę w niekorporacyjnym środowisku - stawiamy na pozytywną atmosferę w pracy i wzajemne wsparcie
  • liczne integracje - dbamy o pozytywną atmosferę i często spotykamy się w ramach integracji
Jesteś dla nas idealnym kandydatem jeśli:
  • jesteś asertywny/a i nie boisz się nowych wyzwań
  • łatwo nawiązujesz relacje z klientami
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • chciałbyś razem z nami budować lepsze jutro
  • mile widziane - 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub pracy na podobnym stanowisku
Proces rekrutacyjny składa się z 3 etapów: 
  1. rozmowa telefoniczna

  2. spotkanie rekrutacyjne

  3. dzień próbny oraz poznanie zespołu

Poznaj nasz zespół

Więcej informacji o firmie i naszych pracownikach znajdziesz na stronie:
www.jutromedical.com/kariera/dev


Pozostałe oferty pracy w firmie Jutro Medical Sp z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-09-2021
Wyświetleń: 127