Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik multibiznesowy

Firma: PKO Bank Polski miejsce pracy: Warszawa

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Kierownik multibiznesowy

Umowa na czas określony
PKO Bank Polski SA Oddział 7 w Warszawie

(Warszawa)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
  • Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.

Na co dzień w naszym zespole:

  • wspierasz Dyrektora Oddziału w zarządzaniu zespołem,
  • kreujesz wizerunek Banku oraz inicjujesz działania związane z zarządzaniem relacjami z klientami,
  • planujesz i organizujesz pracę oraz kontrolujesz na bieżąco realizację zadań zespołu,
  • jesteś wsparciem merytorycznym podległym pracownikom i akceptujesz przygotowane przez nich materiały,
  • bierzesz udział w kreowaniu i realizacji działań zapewniających najwyższą jakość obsługi klientów,
  • aktywnie monitorujesz realizację programów sprzedażowych w podległym zespole,
  • budujesz trwałe relacje z klientami poprzez pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie stałego kontaktu z dotychczasowymi, dbając jednocześnie o dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę zgodnie ze standardami.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, zarządzanie,
  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku doradcy lub kierownika z obszaru obsługi przedsiębiorstw, klientów zamożnych lub klientów rynku hipotecznego,
  • wiesz, jak zarządzać zespołami pracowniczymi, w tym organizacją pracy, motywować i zarządzać sprzedażą,
  • znasz standardy jakości obsługi pracy oddziałów,
  • umiesz rozpoznawać potrzeby klientów i budować z nimi właściwe relacje,
  • masz wiedzę na temat zagadnień merytorycznych związanych z organizacją i funkcjonowaniem oddziału,
  • znasz dobrze pakiet MS Office,
  • posiadasz prawo jazdy kat. B.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).


Pozostałe oferty pracy w firmie PKO Bank Polski
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-09-2021
Wyświetleń: 101