Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 84926

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­przygotowuje materiały do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP) w zakresie Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (FGŚP), w tym: opracowuje/przekazuje informacje w zakresie projektu budżetu, dokonuje podziału wydatków wg klasyfikacji zadaniowej, przygotowuje wieloletnią prognozę wydatków,
  • ­opracowuje/uzgadnia/monitoruje plan finansowy FGŚP, w tym: opracowuje projekt planu finansowego, sporządza pierwszy plan finansowy oraz go aktualizuje, przygotowuje decyzje w sprawie zmian w planie finansowym, przygotowuje wnioski do ministra właściwego ds. finansów o zwiększenie wydatków FGŚP,
  • ­prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, w tym: weryfikuje sprawozdania/informacje budżetowe, przygotowuje informacje z wykonania planu finansowego FP i FGŚP, weryfikuje zgodność danych z dokumentami otrzymanymi z podległych jednostek,
  • ­uzgadnia i monitoruje wdrażanie planów finansowych FGŚP, w tym: konsultuje i uzgadniania plany, monitoruje wykonanie planu, opracowuje sprawozdania z realizacji planu,
  • ­prowadzi sprawy organizacyjne departamentu w zakresie opracowywania zbiorczych informacji, statystyk, sprawozdań, analiz dotyczących planowania i realizacji planu finansowego FP i FGŚP,
  • ­prowadzi obsługę przepływów finansowych, w tym: sporządza przelewy w systemie bankowości elektronicznej,
  • ­uczestniczy w opracowaniu projektów programów i procedur wewnętrznych oraz opiniowaniu aktów prawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze finansów
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych (w szczególności Dział I i III) oraz przepisów wykonawczych,
  • Znajomość ustawy budżetowej,
  • Znajomość ustawy tworzącej Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
  • Znajomość ustawy tworzącej Fundusz Pracy,
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji,
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • ­Umiejętność współpracy,
  • ­Rzetelność,
  • ­Komunikatywność,
  • ­Umiejętność obsługi komputera: MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 24-09-2021
    Wyświetleń: 104