Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 84902

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w ramach PO WER, sprawdza pod względem formalno-rachunkowym i dekretuje dokumenty księgowe,
  • wprowadza do ksiąg rachunkowych dokumenty księgowe w ramach PO WER w ujęciu syntetycznym i analitycznym,
  • ­prowadzi działania w zakresie postępowania egzekucyjnego w administracji i w sprawach związanych z egzekucją wyroków sądowych w ramach SPO RZL, PO KL, PO WER, w tym wystawia upomnienia, tytuły wykonawcze, wszczyna postępowania egzekucyjne, opracowuje projekty rozstrzygnięć w toku postepowań,
  • ­prowadzi obsługę systemu bankowości elektronicznej w zakresie rachunku pomocniczego budżetu państwa na współfinansowanie oraz rachunku dla środków europejskich, na podstawie bankowej karty wzorów podpisów,
  • ­sporządza okresowe sprawozdania ze środków budżetowych w części dotyczącej wykorzystania środków budżetowych w ramach PO WER,
  • ­wyjaśnia nieprawidłowości w danych ujętych w sprawdzanych dokumentach: umowach, wnioskach Beneficjentów o płatność oraz decyzjach administracyjnych przy współpracy z Departamentem Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego,
  • ­prowadzi działania w zakresie inwentaryzacji składników aktywów i pasywów dysponenta części,
  • ­sporządza zestawienia tabelaryczne w zakresie wydatkowania środków budżetowych na projekty w ramach PO WER.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów lub rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ­Znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy ordynacja podatkowa
  • ­Znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • ­Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • ­Znajomość zasad finansowania PO WER
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Umiejętność współpracy
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 24-09-2021
    Wyświetleń: 106