kandydatów
Konsultant d/s obsługi klienta w dziale call center/back office (telepraca w miejscu zamieszkania) -
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy miejsce pracy: Warszawa
wymagania: -Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center. -Umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, czasami improwizacja- nie zawsze jest skrypt rozmowy. -Podzielność uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody. -Praca od Pon.- Pt. - 7 godz. w przedziale godz. 8:00-16:30 -Odporność na stres niekiedy są roszczeniowi klienci, trzeba umieć radzić sobie z takim rozmówcą. -Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel, Word. -Wykształcenie minimalne: średnie. -Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym) WŁASNY KOMPUTER do Pracy Powierzone zadania będą wykonywane na sprzęcie firmy UNIQA Minimalne wymagania techniczne: - prędkość Internetu (pobieranie) 20 Mb/s - prędkość Internetu (wysyłanie) 10 Mb/s - Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód) - słuchawki USB Zalecane wymagania techniczne: - prędkość Internetu (pobieranie) 40 Mb/s - prędkość Internetu (wysyłanie) 20 Mb/s - Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód) - słuchawki USB UWAGA: Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny) nie są akceptowane.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Wyświetleń: 62