Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Konsultant d/s obsługi klienta w dziale call center/back office (telepraca w miejscu zamieszkania) -

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy miejsce pracy: Warszawa

Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Konsultant d/s obsługi klienta w dziale call center/back office (telepraca w miejscu zamieszkania) - oferta pracy dla osoby z orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/21/1034
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:-Odbieranie telefonu od klienta (system sam łączy telefony po każdej zakończonej rozmowie jest 20 s przerwy i kolejne połączenieprzychodzące).-Informowanie klienta zgodnie z ogólnym schematem rozmowy o zgłoszeniu, że np. zgłoszenie szkody może nastąpić przez formularzna stronie internetowej. Umiejętne przedstawienie argumentów korzyści z takiego odesłania na formularz lub wyboru warsztatu z naszej sieci warsztatów naprawczych.-Przełączanie klienta na inną linię.-Identyfikacja klienta po numerze PESEL, numerze szkody.-Umiejętność wykorzystania narzędzia zaawansowany Excel do wyszukania numeru szkody po zmiennej podanej przez klienta,np. po numerze PESEL, wyszukanie najbliższego warsztatu naprawczego i wysłanie klientowi linka z nazwą.-Zapisanie informacji podanych przez klienta w e-mailu, tabelce lub systemie.-Szybkie czytanie e-maili i ich rozdział zgodnie z instrukcją - np. maile z prośbą o zarejestrowanie szkody, maile z pytaniem o status szkody i przesyłanie ich na inną skrzynkę, oznaczanie.-Wypełnianie formularza zgłoszenia szkody z danych dostępnych w e-mailu lub z innych zapisanych danych.-Wypełnianie z klientem formularza zgłoszenia szkody pomoc klientowi w jego w wypełnieniu, słuchanie tego, co mówi klient i wpisywaniu danych za klienta.-Proste czynności likwidacyjne, wysyłka pism, czasami indeksacja dokumentów.-Zmienna praca - czyli czasami pisanie, czasami odbieranie telefonów, itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

wymagania: -Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center. -Umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, czasami improwizacja- nie zawsze jest skrypt rozmowy. -Podzielność uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody. -Praca od Pon.- Pt. - 7 godz. w przedziale godz. 8:00-16:30 -Odporność na stres niekiedy są roszczeniowi klienci, trzeba umieć radzić sobie z takim rozmówcą. -Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel, Word. -Wykształcenie minimalne: średnie. -Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym) WŁASNY KOMPUTER do Pracy Powierzone zadania będą wykonywane na sprzęcie firmy UNIQA Minimalne wymagania techniczne: - prędkość Internetu (pobieranie) 20 Mb/s - prędkość Internetu (wysyłanie) 10 Mb/s - Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód) - słuchawki USB Zalecane wymagania techniczne: - prędkość Internetu (pobieranie) 40 Mb/s - prędkość Internetu (wysyłanie) 20 Mb/s - Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód) - słuchawki USB UWAGA: Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny) nie są akceptowane.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy



« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-09-2021
Wyświetleń: 62