kandydatów
Specjalista ds. E-Commerce
Firma: E-FLOOR Sp. z o.o. miejsce pracy: Karczew
E-FLOOR Sp. z o.o. - to sklep internetowy zapewniający najwyższy poziom obsługi
i możliwość wyboru najlepszych produktów w kategorii. Dba przede wszystkim o jakość swoich produktów w ofercie. Współpracuje z wiodącymi i sprawdzonymi producentami z Europy i całego Świata. Dba o pewne i solidne kontrakty, poparte długotrwałymi relacjami biznesowymi. Wszystkie produkty mają stosowne atesty, gwarantujące bezpieczeństwo ich stosowania i zgodność z wytyczonymi normami (DOP, CE, Oekotex, Reach i inne).
Produkty E-FLOOR to połączenie jakości, estetyki, bezpieczeństwa i trendów. Każda oferta jest wyjątkowa. Sklep oferuje starannie wyselekcjonowane produkty: dywany, dywaniki, maty i inne artykuły wyposażenia wnętrz, panele vinylowe LVT, sztuczną trawę, wykładziny dywanowe, donice, obrzeża i inne artykuły ogrodowe.
Co wyróżnia E-FLOOR?
- prawie 20 lat doświadczenia w branży,
- każdego dnia fachowcy z pasją i oddaniem dokonują przemyślanych wyborów, zarówno pod kątem wzornictwa, jak i materiałów do wykonania oferowanych produktów,
- własny magazyn, na bieżąco uzupełniane stoki,
- własne, potężne zaplecze logistyczne,
- współpraca z najlepszymi firmami spedycyjnymi.
Ponadto kolekcja jest dokładnie przemyślana. Jakość stawiana jest zawsze ponad ilość. Kładziony jest nacisk również na wyjątkowy design, w efekcie czego produkty często są o krok do przodu pod względem wzornictwa w porównaniu do innych propozycji na rynku.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- udzielaniem profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na mailowe pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym,
- nadzorem nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów,
- obsługą sklepu internetowego (dodawaniem nowego towaru na panelu sklepu, współpracą z copywriterem, aktualizacją treści na stronie sklepu – itp.),
- wprowadzaniem oraz aktualizacją asortymentu w różnych market place'ach,
- wdrażaniem kampanii promocyjnych,
- dbaniem o wizerunek firmy,
- rozwojem sprzedaży w nowych kanałach,
- prowadzeniem bloga/porad,
- przygotowywaniem i przekazywaniem zamówień do realizacji,
- telefoniczną i mailową obsługą klienta,
- rozwiązywaniem reklamacji,
- odpowiadaniem na zapytania klientów,
- prowadzeniem sklepu internetowego oraz sprzedażą na Allegro.
- wykształcenia min. średniego,
- doświadczenia w obsłudze komputera – znajomość programów MS Office czy Baselinker – mile widziana,
- dokładności, sumienności i obowiązkowości,
- samodzielności i wytrwałości w działaniu,
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- doświadczenia w obsłudze klienta – mile widziane e-commerce.
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę: pełen etat,
- dużą samodzielność działania,
- wsparcie merytoryczne w obrębie informacji o produktach,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i kursy,
- przyjazną atmosferę i pracę w młodym zespole.
Wyświetleń: 134