kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Realizuje zadania w zakresie kreowania polityki państwa w obszarze budowy i rozwoju e-administracji
- Realizuje zadania zawiązane z przygotowaniem analiz i opinii dotyczących cyfryzacji
- Opiniuje projekty strategicznych dokumentów rządowych oraz projektów zmian tych dokumentów, a także pozostających we właściwości Kancelarii wkładów do strategicznych dokumentów rządowych
- Prowadzi prace związane z przygotowaniem, aktualizacją oraz wdrażaniem Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa
- Realizuje zadania związane z opracowaniem i aktualizacją projektów aktów prawnych będących we właściwości Departamentu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- wiedza o systemie i źródłach prawa, w tym umiejętność interpretacji przepisów prawa
- znajomość zagadnień z obszaru informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego
- znajomość procesu legislacyjnego
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość zagadnień z zakresu funduszy europejskich
- znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym w zakresie związanym z realizacją zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej
- znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- wiedza z zakresu zarządzania projektami
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- myślenie analityczne
- współpraca
- negocjowanie
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 109