Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Kierownik Działu Zaopatrzenia (Zakupów)
Firma: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Logistyki jako:
Kierownik Działu Zaopatrzenia (Zakupów)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2021/ 154
Będziesz odpowiadać za:
- zapewnienie ciągłości i terminowości dostaw w celu realizacji zadań biznesowych Spółki,
- inicjowanie i realizację działań w zakresie optymalizacji zakupów i zapasów,
- zamówienia na dostawy materiałów i części zamiennych w skali Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulaminem wewnętrznym,
- zarządzanie umowami na dostawy materiałów i towarów, w tym postępowań reklamacyjnych,
- przygotowanie statystyk i sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Dyrekcji Biura.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00- 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego technicznego, ekonomicznego lub z zakresu logistyki,
- 5 lat doświadczenia w obszarze zakupów w przynajmniej średnim przedsiębiorstwie (w tym min. 2 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym),
- umiejętności obsługi programów komputerowych: MS Word i MS Excel na poziomie zaawansowanym oraz znajomości systemów ERP,
- zdolności menedżerskich, doskonałej organizacji pracy oraz realizacji powierzonych celów,
- znajomość zasad, umów stosowanych w zakupach,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 będzie dodatkowym atutem.
Pozostałe oferty pracy w firmie Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Data dodania: 11-10-2021
Wyświetleń: 206
Wyświetleń: 206