Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystentka działu handlowego k/m

Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Asystentka działu handlowego k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/21/12944
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie obiegiem dokumentów działu handlowego i zarządu, organizacja pracy inżynierów sprzedaży, przygotowanie prostych ofert handlowych, utrzymywanie relacji z klientami i potencjalnymi klientami (działy zamówień publicznych), przygotowywanie/kompletowanie dokumentów przetargowych w tym do przetargów publicznych (JEDZ, referencje, oferta, wadium i inne dokumenty formalne), obsługa przesyłek (kurier, poczta polska) wysyłka dokumentów formalnych oferty, umowy, inne, wprowadzanie wszystkich zapytań wchodzących (fax, e-mail, tel.) do centralnej bazy i prowadzenie dokumentacji złożonych ofert, raportowanie do kierownika działu handlowego i zarządu, organizowanie akcji marketingowych, informowanie w mediach społecznościowych, dbanie o aktualność strony www, wparcie w przygotowaniu materiałów handlowych i reklamowych, wsparcie działu handlowego w zakresie targów/konferencje (stoisko, organizacja, dokumenty) i okazjonalny udział, wsparcie zarządu zakresie podróży służbowych bilety, hotele, odbieranie telefonów od klientów oraz obsługa głównej poczty e-mail firmy (obsługa wpływających zapytań i komunikacji dot. prowadzonych postępowań oraz wyszukiwarek przetargowych), wprowadzanie gości działu handlowego/zarządu na zaplanowane spotkania, inne zadania.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe, 1 rok doświadczenia zawodowego.Obowiązki:Zarządzanie obiegiem dokumentów działu handlowego i zarządu, organizacja pracy inżynierów sprzedaży, przygotowanie prostych ofert handlowych, utrzymywanie relacji z klientami i potencjalnymi klientami (działy zamówień publicznych), przygotowywanie/kompletowanie dokumentów przetargowych w tym do przetargów publicznych (JEDZ, referencje, oferta, wadium i inne dokumenty formalne), obsługa przesyłek (kurier, poczta polska) wysyłka dokumentów formalnych oferty, umowy, inne, wprowadzanie wszystkich zapytań wchodzących (fax, e-mail, tel.) do centralnej bazy i prowadzenie dokumentacji złożonych ofert, raportowanie do kierownika działu handlowego i zarządu, organizowanie akcji marketingowych, informowanie w mediach społecznościowych, dbanie o aktualność strony www, wparcie w przygotowaniu materiałów handlowych i reklamowych, wsparcie działu handlowego w zakresie targów/konferencje (stoisko, organizacja, dokumenty) i okazjonalny udział, wsparcie zarządu zakresie podróży służbowych bilety, hotele, odbieranie telefonów od klientów oraz obsługa głównej poczty e-mail firmy (obsługa wpływających zapytań i komunikacji dot. prowadzonych postępowań oraz wyszukiwarek przetargowych), wprowadzanie gości działu handlowego/zarządu na zaplanowane spotkania, inne zadania. Kontakt: e-mail: konrad.grochowina@fast-group.com.pl

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy



Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 19-10-2021
Wyświetleń: 61