Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 86592

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

 

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

 

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

 

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

 

Praca na stanowiksku związana jest z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniu urzędu na zewnątrz.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

 

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.

 

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

 

W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.

 

Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. Potrzebę skorzystania z tej możliwości prosimy zgłaszać do recepcji, tel. 22 245 54 05. 

Zakres zadań

  • Nadzoruje realizację umów od strony finansowej i budżetowej Wydziału. Organizuje i koordynuje poszczególne zadania merytoryczne w terminach i zakresach zgodnych z założeniami umów, tworzy zapotrzebowania i zlecenia o usługi, wnioski o usługi. Monitoruje ważność wszystkich umów zawartych z kontrahentami. Bierze udział w projekcie Krajowego (Rządowego) Centrum Przetwarzania Danych (KCPD)
  • Rozlicza i raportuje poziom świadczonych usług informatycznych, w tym uzgadnia formy i sposoby przekazywania raportów, planuje i koordynuje realizację działań naprawczych
  • Monitoruje harmonogram prac związanych z serwerowniami KPRM oraz nadzoruje działania związane z realizacją projektu Krajowego (Rządowego) Centrum Przetwarzania Danych (KCPD), w tym związane m.in. z realizacją zamówień publicznych, zabezpieczeniem środków finansowych, tłumaczeniem na j. angielski dokumentów na potrzeby Komisji Europejskiej i monitorowaniem procedowań dokumentów KCPD.
  • Współpracuje z Biurem Budżetowo-Finansowym i Wydziałem Zamówień Publicznych w sprawie monitorowania wydatków finansowych realizowanych umów
  • Współuczestniczy w planowaniu rzeczowo-finansowym i kontroli wydatków budżetowych na utrzymanie systemów teleinformatycznych i telekomunikacyjnych oraz prowadzi rejestr wydatków budżetowych, przygotowuje plany budżetu w okresie rocznym i długoterminowym
  • Przygotowuje dokumentację dotyczącą postępowań o udzielenie zamówień publicznych, weryfikuje i opisuje pod względem merytorycznym i finansowym dokumenty księgowe

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w jednostkach administracji publicznej

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie procedury sprawdzającej.
  • Znajomość ustawy: prawo zamówień publicznych,o podatku od towarów i usług, kodeks postępowania administracyjnego, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych.
  • Wiedza z zakresu: monitorowania i zarządzania utrzymaniem systemów informatycznych, metryk zarządzania projektami, zasad zarządzania ryzykiem, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-10-2021
Wyświetleń: 135