Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista / Specjalistka sprzedaży

Firma: Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. miejsce pracy: Warszawa

Długoletni gracz na rynku, zajmujący się konstruowaniem rozwiązań ubezpieczeniowych dla Klienta. Czołowy gracz na rynku polskim, zdobywa nagrody i wyróżnienia dotyczące jakości obsługi i podejścia do klienta. W centrum firmy stoi Klient oraz nasi Specjaliści, którzy są pieczołowicie przygotowani do pełnienia tej roli. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

Zajmujemy się tylko sprzedażą ubezpieczeń na życie i zdrowie, przez co jesteśmy ekspertami w tej
dziedzinie. Pracujemy na podstawie umowy agencyjnej rozliczanej w jednoosobową działalność gospodarczą.

Dlaczego miałbyś pracować w naszej firmie?
  • Nauczymy Cię tej profesji od podstaw, dzięki specjalnemu programowi szkoleń.
  • Zaoferujemy Ci dobre pieniądze, podstawowe wynagrodzenie 5000 - 7000 zł + Twoja prowizja ze sprzedaży bez górnej granicy.
  • Docenimy Twoje zaangażowanie w wyjątkowy sposób poprzez rozbudowany dodatkowy system motywacyjny.
  • Oferujemy możliwość przebranżowienia się z innej branży.
Kogo dokładnie szukamy?
  • Szukamy osoby, która posiada wyższe wykształcenie (min. licencjat), ok. 3 letnie doświadczenie sprzedażowe (jako ekspert, kierownik / manager) w dowolnej branży poza ubezpieczeniami oraz czynne prawo jazdy kat. B.
  • Zależy nam na osobach, które chciałyby w krótkiej perspektywie czasu (6 miesięcy) awansować na Managera Sprzedaży i zarządzać własnym zespołem sprzedażowym.
  • Bardzo cenimy osoby, które cechują się wysoką etyką, profesjonalizmem, dobrą opinią w środowisku oraz motywacją do długofalowej współpracy opartej na wzajemnym zaufaniu.
Czym będę się zajmować?
  • Twoja praca w głównej mierze będzie polegać na umówieniu spotkania z Klientem, kolejno spotkaniu z Klientem w dogodnej dla niego lokalizacji, przeprowadzeniu analizy potrzeb i ryzyk, przygotowaniu analizy finansowej i rozwiązania ubezpieczeniowego dopasowanego do Klienta i jego rodziny.
  • Po podpisaniu umowy Twoim zadaniem będzie dbanie o relacje z Klientem, dzięki którym otrzymasz rekomendacje i polecania do kolejnych Klientów.
Jak przebiega wdrożenie do pracy oraz jak zbudowany jest dział handlowy?
  • W pierwszym okresie wdrożenia, odbędziesz szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz zaczniesz prowadzić pierwsze spotkania z Klientami pod okiem swojego mentora.
  • Cały proces szkoleń i wdrażania pracownika do momentu osiągnięcia jego pełnej samodzielności na stanowisku pracy trwa ok. 2 lata.
  • Dział handlowy obecnie liczy kilkanaście osób. Oddziałem zarządza Dyrektor, który ma do dyspozycji Managerów zarządzających zespołami sprzedażowymi.
Jak zorganizowany jest proces sprzedaży?


Praca z Klientem zaczyna się od własnej bazy kontaktów, z której Specjalista otrzymuje kolejne rekomendacje i polecenia. Jeśli Twoje relacje z klientami, jakość obsługi i profesjonalizm będą na wysokim poziomie, firma to doceni i obdarzy Cię portfelem klientów.

 

Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:
  • Umówienie spotkania z Klientem (na podstawie wewnętrznego skryptu).
  • Przeprowadzenie pierwszego spotkania z Klientem w celu analizy jego sytuacji ubezpieczeniowej oraz przygotowanie analizy finansowej i wskazania ewentualnych luk / ryzyk do objęcia ochroną ubezpieczeniową.
  • Odbycie kolejnego spotkania, którego celem jest zaproponowanie indywidualnego rozwiązania ubezpieczeniowego dopasowanego do jego aktualnej sytuacji. Po akceptacji Klienta zakresu ochrony, sumy ubezpieczenia oraz składki przygotowywany jest wniosek na wydanie polisy ubezpieczeniowej.
  • Po zaakceptowaniu wniosku, następuje wręczenie Klientowi polisy.
  • Dbałość o portfel Klientów.
Jak firma dba o rozwój pracownika?


Jako pracownik naszej firmy otrzymasz dostęp do następujących szkoleń:

  • Szkolenia produktowe.
  • Szkolenia sprzedażowe.
  • Szkolenia dla najlepszych agentów ubezpieczeniowych.
  • Szkolenia ze spadków i testamentów.
  • Szkolenia dla Menadżerów.
Jak będę wynagradzany?


System wynagradzania składa się z kilku elementów:

  • Na start zapewniamy wynagrodzenie podstawowe w przedziale 5 000 – 7 000 zł.
  • Otrzymujesz prowizją liczoną od każdej sprzedaży.3. Od 12 miesiąca dodatkowo otrzymujesz premie kwartalne uzależnione od poziomu sprzedaży.
  • Bierzesz udział w konkursach sprzedażowych, które zapewniają dodatkowe wynagrodzeni
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Plan emerytalny.
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Nagrody i wyróżnienia.
  • Wyjazdy na konferencje.
  • Biuro w centrum miasta.
  • Możliwość rozwoju (ścieżka eksperta/ścieżka menadżera).
Dopisz klauzulę, abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją aplikację: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Unum Życie TUiR S.A. z siedzibą w Warszawie 00-854, al. Jana Pawła II 17, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.


Pozostałe oferty pracy w firmie Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A.
Etat Manager Sprzedaży w firmie: Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. miejsce pracy: Warszawa 28-09-2021
Etat Sales Specialist / Specjalista ds. Sprzedaży (Life Protection Advisor) w firmie: Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. miejsce pracy: Warszawa 21-09-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-10-2021
Wyświetleń: 117