Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Naczelnik wydziału

Firma: Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 87069

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Praca przy komputerze.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,


- miejsce pracy: II p.,


- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Koordynuje udzielanie odpowiedzi na wnioski przesyłane do Ministerstwa, w celu wykonywania ustawowego prawa dostępu do informacji publicznej, w oparciu o projekty odpowiedzi przygotowywane przez komórki organizacyjne Ministerstwa
  • Nadzoruje inicjowanie, podejmowanie i opiniowanie działań mających na celu zwiększenie dostępu do informacji publicznej w trybie bezwnioskowym
  • Nadzoruje publikowanie dokumentów związanych z procesem legislacyjnym w Biuletynie Informacji Publicznej Rządowego Centrum Legislacji, publikowanie dokumentów w Centralnym Repozytorium Informacji Publicznej z obszaru Ministerstwa oraz współpracę w tym zakresie z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów
  • Koordynuje sprawy związane z przygotowywaniem i publikowaniem materiałów informacyjnych na zewnętrznym portalu Ministerstwa, pełniącym funkcję Biuletynu Informacji Publicznej, a także opracowywanie i projektowanie struktur nowych podstron zewnętrznego portalu Ministerstwa w porozumieniu z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów
  • Koordynuje działania Ministerstwa w obszarze otwierania danych publicznych, realizację zadań określonych w „Programie otwierania danych publicznych”, a także zapewnienie obsługi merytorycznej oraz organizacyjno-technicznej Pełnomocnika i Zastępcy Pełnomocnika Ministra Aktywów Państwowych do spraw otwartości danych
  • Koordynuje opracowywanie Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie i sprawozdania z jego realizacji
  • Koordynuje sprawy związane z rozwiązaniami systemowymi w Departamencie, sporządzaniem oświadczeń o stanie kontroli zarządczej, a także przygotowaniem wkładu do planu działalności Ministerstwa, planu Departamentu na kolejny rok oraz okresowych informacji na temat stanu realizacji zadań
  • Koordynuje rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji z zakresu działania Departamentu, a także opracowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów, interwencje poselskie i senatorskie oraz oświadczenia senatorskie
  • Nadzoruje sprawy organizacyjne w Departamencie, w tym obsługę sekretariatu, sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników Departamentu, prace związane z przygotowaniem i realizacją zamówień publicznych realizowanych przez Departament, a także sprawy związane z planowaniem i wykorzystaniem środków budżetowych na zadania realizowane przez Departament

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustaw: o dostępie do informacji publicznej, o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności interpersonalne: pracy w zespole, komunikatywność, analitycznego myślenia, organizacji pracy, kreatywność, wysoka kultura osobista, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem spółek Skarbu Państwa


Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-11-2021
Wyświetleń: 107