Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 87432

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie obiektu KPRM


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca z dużą ilością dokumentów, kurz, zagrożenie mikrobiologiczne. Wysiłek fizyczny związany z przenoszeniem znacznej ilości dokumentów w składzie chronologicznym. Hałas spowodowany pracą wielu różnych urządzeń oraz rozmów związanych z permanentną obsługą klientów zewnętrznych i pracowników KPRM działu Informatyzacja.


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W czasie trwania remontu nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • przyjmuje i odbiera przesyłki kierowane do KPRM działu Informatyzacja, w tym: przesyłki kierowane na skrytki ePUAP, pocztą elektroniczną na adres: mc@mc.gov.pl oraz przesyłki przekazywane na informatycznych nośnikach danych oraz osobiście odbiera korespondencję z Międzyresortowego Punktu Wymiany Korespondencji;
  • rejestruje korespondencję w systemie służącym do elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz wykonuje jej odwzorowanie cyfrowe i przekazuje do właściwych komórek organizacyjnych Kancelarii;
  • rejestruje dokumenty w składzie chronologicznym i rejestruje informatyczne nośniki danych w składzie informatycznych nośników danych;
  • obsługuje skład chronologiczny i skład informatycznych nośników danych, w tym wypożycza i wyrejestrowuje dokumentację i informatyczne nośniki danych z właściwych składów;
  • udziela informacji klientom zewnętrznym odnośnie obiegu przesyłek, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych, udziela informacji pracownikom Kancelarii odnośnie korespondencji wpływającej i wychodzącej oraz dokumentacji znajdującej się w składzie chronologicznym i informatycznych nośnikach danych,
  • dba o prawidłowy przebieg ekspedycji korespondencji wpływającej do KPRM dział Informatyzacja i wychodzącej z Kancelarii;
  • dba o prawidłową realizację umów na usługi pocztowe i kurierskie, w tym sprawdza poprawność wystawionych faktur i przygotowuje ich opisy;
  • rozdziela prasę codzienną, tygodniki i wydawnictwa specjalistyczne dla kierownictwa, sekretariatów i komórek organizacyjnych KPRM,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • posiadanie wiedzy z zakresu przepisów kancelaryjnych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 1 roku w zakresie pracy kancelaryjnej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • znajomość systemu, służącego do elektronicznego zarządzania dokumentacją


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-11-2021
Wyświetleń: 95