kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku związana jest z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, zagrożeniem korupcją oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.
Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. Potrzebę skorzystania z tej możliwości prosimy zgłaszać do recepcji, tel. 22 245 54 05.
W czasie trwania remontu nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku.
Zakres zadań
- Prowadzi działania PR, proponuje przekazy i narzędzia komunikacji na rzecz projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w szczególności realizuje działania komunikacyjne związane z programem edukacyjnym w zakresie technologii cyfrowych.
- Przygotowuje komunikaty i informacje prasowe dla mediów i do publikacji na stronę internetową Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (Cyfryzacja KPRM) oraz na strony internetowe projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”; aktywnie obsługuje kanały social media Cyfryzacja KPRM (przygotowuje treści postów i propozycje kreacji); przygotowuje - we współpracy z bezpośrednim przełożonym - odpowiedzi na pytania przedstawicieli mediów (krajowych i zagranicznych) w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”.
- Współorganizuje i obsługuje konferencje i briefingi prasowe oraz inne spotkania/wydarzenia z udziałem przedstawicieli KPRM oraz partnerów projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”; współpracuje z dziennikarzami w realizacji działań i akcji informacyjnych w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”.
- Samodzielnie przygotowuje materiały informacyjne, tezowe, przemówienia i prezentacje, na podstawie opracowań własnych oraz materiałów udostępnionych przez inne komórki organizacyjne, w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”.
- Współpracuje z mediami w zakresie realizacji działań w radiu, telewizji, prasie, na portalach internetowych, współpracuje z agencjami reklamowymi oraz współpracuje z firmami zewnętrznymi (organizuje spotkania z mediami, influencerami, ekspertami), w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”.
- Współpracuje z Centrum Nauki Kopernik i Państwowym Instytutem Badawczym NASK przy realizacji i promocji wydarzeń edukacyjnych w ramach programu edukacyjnego w zakresie technologii cyfrowych realizowanego w projekcie „Kampanie edukacyjno-informacyjne”.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze dziennikarstwa lub PR lub promocji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość przepisów ustawy Prawo Prasowe
- Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość technik i narzędzi PR
- Znajomość narzędzi marketingu internetowego (media społecznościowe, kampanie internetowe)
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętność przygotowywania komunikatów/informacji prasowych
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, kreatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 104