kandydatów
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy miejsce pracy: Warszawa
Zawód: Specjalista zarządzania dokumentacją
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: dobry kontakt z ludżmi
Uprawnienia: Kompleksowa obsługa biura,pakietu Office, internet+elementy kadr i księgowości
Uprawnienia: Fakturowanie
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe, umiejetność fakturowania, dobra samoorganizacja, doświadczenie w pracy z dokumentacją i obiegiem dokumentów, dokładność, punktualność, sumienność.Obowiązki: Odpowiedzialność za prowadzenie podstawowych spraw biura - zamawianie materiałów biurowych, odbieranie i wysyłka korespondencji pocztowej, koordynacja obiegu dokumentów w biurze, w tym finansowych, współpraca z księgowością zewnętrzną, współpraca z innymi kontrahentami zewnętrznymi, wspieranie zespołu sprzedażowego w przygotowywaniu ofert, współpraca z Zarządem w zakresie administracyjno-biurowym.Kontakt: biuro@investin.pl
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Wyświetleń: 78