Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 88329

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku związana z zagrożeniem korupcją. Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi i częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.


W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.


Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. Potrzebę skorzystania z tej możliwości prosimy zgłaszać do recepcji, tel. 22 245 54 05. 

Zakres zadań

  • Przygotowuje propozycje rozwiązań systemowych oraz opracowuje projekty dokumentów rządowych, w tym aktów prawnych będących we właściwości wydziału, w szczególności w zakresie prawa telekomunikacyjnego, w obszarze obowiązków informacyjnych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, tajemnicy telekomunikacyjnej i prywatności, używania i wprowadzania do obrotu urządzeń radiowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną;
  • Prowadzi i bierze udział w procesie uzgodnień opracowywanych w wydziale aktów prawnych, w tym przekazuje informacje dotyczące opracowywanych aktów prawnych do odpowiedniego programu prac legislacyjnych, uczestniczy w uzgodnieniach wewnątrzresortowych i międzyresortowych, przygotowuje stanowiska merytoryczne do zgłoszonych w uzgodnieniach uwag oraz bierze udział w komisjach prawniczych;
  • Przygotowuje odpowiedzi na zapytania obywateli, przedstawicieli i członków organizacji radioamatorskich i przedsiębiorców, udziela wyjaśnień dotyczących pozwoleń, świadectw operatora urządzeń radiowych, dopuszczalności używania urządzeń radiowych w kontekście przepisów krajowych i regulacji UE;
  • Prowadzi sprawy dotyczące zawodów regulowanych, w tym opracowuje akty prawne dotyczące uznawania kwalifikacji, praktyk w zawodach regulowanych, współpracuje z Krajowym koordynatorem ds. dyrektywy 2005/36/WE oraz wypełnia i aktualizuje Bazę Zawodów Regulowanych prowadzoną przez Komisję Europejską;
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia i interwencje posłów i senatorów oraz wystąpienia organów ochrony praw i wolności obywateli, dotyczące nowych technologii, Samodzielne przygotowuje opinie prawne i analizy w zakresie właściwości stanowiska;
  • Prowadzi działania związane z wdrażaniem i stosowaniem prawa wspólnotowego, w tym monitoruje regulacje prawne Unii Europejskiej z zakresu łączności elektronicznej, dokonuje analiz w zakresie wdrażania decyzji dotyczących urządzeń radiowych;
  • Opracowuje materiały i informacje na posiedzenia Rady Ministrów i jej komitetów, dokonuje ocen i analiz niezbędnych do przygotowywania stanowiska, w tym w sprawach europejskich oraz dotyczących współpracy międzynarodowej:
  • Współpracuje z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi, organami samorządu gospodarczego oraz innymi partnerami społecznymi, w zakresie właściwości stanowiska.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w zakresie związanym z przygotowywaniem i opiniowaniem projektów aktów prawnych lub analizą i praktycznym stosowaniem przepisów prawa
  • Wiedza z zakresu: systemu prawnego regulującego działalność w zakresie telekomunikacji; w szczególności ustawy Prawo telekomunikacyjne; procesu legislacyjnego i zasad techniki legislacyjnej; funkcjonowania UE w obszarze prawodawstwa; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, kreatywność, komunikacja, rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenie z zakresu prawa telekomunikacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego poziomie B1
  • Znajomość: polskiego rynku telekomunikacyjnego; przepisów unijnych w zakresie telekomunikacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 26-11-2021
Wyświetleń: 104