kandydatów
Radca
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.
Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. Potrzebę skorzystania z tej możliwości prosimy zgłaszać do recepcji, tel. 22 245 54 05.
Zakres zadań
- koordynuje realizację zadań związanych z planowaniem i wykonaniem budżetu Departamentu w układzie tradycyjnym i w układzie zadaniowym, w tym na zadania realizowane ze środków Unii Europejskiej w Departamencie;
- samodzielnie weryfikuje i opracowuje dokumenty finansowe pod względem merytoryczno-finansowym. Nadzoruje i organizuje obieg dokumentów finansowych w celu uzyskania zatwierdzenia ich przez służby finansowe KPRM oraz Dysponenta funduszu Celowego CEPiK;
- prowadzi sprawy związane z przygotowaniem i aktualizacją wieloletniego Planu Finansowego Państwa, a także sprawy związane z bieżącym dostosowaniem Planu Finansowego Departamentu do realizowanych zadań;
- przygotowuje materiały dla Kontrolerów Najwyższej Izby Kontroli, audytu, kontroli wewnętrznej oraz innych organów kontroli w zakresie Departamentu;
- opiniuje projekty aktów prawnych i rozwiązań systemowych, w celu zapewnienia spójności rozwiązań systemowych oraz wskazania ewentualnych skutków finansowych w zakresie właściwości Departamentu;
- planuje i rozlicza, pod względem budżetu, budowę, rozwój i utrzymanie Rządowych Centrów Przetwarzania Danych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: finansów i zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów o ochronie danych osobowych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 102