Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Key Account Manager

Firma: Poczta Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!

Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 70/BKBI/09/11/2021

 

U nas zyskasz:
  • stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
  • pensję zawsze na czas i premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie wyższe,
  • posiadasz znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
  • posiadasz biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • posiadasz znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (mile widziana),
  • posiadasz prawo jazdy kat. B,
  • posiadasz gotowość do używania pojazdu prywatnego do celów służbowych,
  • posiadasz wysoką orientację biznesową i orientacją na klienta,
  • posiadasz umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego,
  • posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
  • posiadasz znajomość etykiety biznesowej,
  • jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
  • nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi nadającymi przesyłki w obrocie międzynarodowym zarówno z Polski jak i do Polski, w tym sprzedaż usług w zakresie obsługiwanych klientów międzynarodowych,
  • planowanie, realizacja i monitorowanie planów sprzedaży obsługiwanych klientów międzynarodowych,
  • definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w zakresie obsługiwanych klientów międzynarodowych,
  • wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami z obsługiwanymi klientami międzynarodowymi,
  • pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów międzynarodowych w zakresie usług oferowanych przez Grupę Kapitałową Poczty Polskiej,
  • inicjowanie zmian w ofercie produktowej i cenowej dla obsługiwanych klientów międzynarodowych,
  • realizacja strategii w zakresie pozyskiwania nowych klientów międzynarodowych,
  • budowanie kontaktów handlowych z przedstawicielami klientów międzynarodowych odpowiedzialnych za decyzje zakupowe,
  • systematyczne pogłębianie wiedzy w zakresie znajomości usług i przepisów prawa pocztowego,
  • śledzenie i udział w postępowaniach przetargowych ogłaszanych przez obsługiwanych klientów,
  • udział w organizowanych szkoleniach,
  • współpraca z właściwymi komórkami Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej S.A. oraz właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki.

Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.

 

 

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pocztę Polską S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Pozostałe oferty pracy w firmie Poczta Polska S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-12-2021
Wyświetleń: 156