kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku związana jest z: nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku trwa instalacja windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.
Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. Potrzebę skorzystania z tej możliwości prosimy zgłaszać do recepcji, tel. 22 245 54 05.
Zakres zadań
- Prowadzi wykaz działań realizowanych przez Departament, identyfikuje poziom ich zaawansowania i występujące zagrożenia dla terminowego ukończenia.
- Identyfikuje kluczowe mierniki sukcesu poszczególnych działań i projektów prowadzonych przez Departament, komunikuje je pracownikom Departamentu i Zespołowi GovTech Polska, oraz prowadzi nadzór nad ich stopniem realizacji i terminowym osiągnięciem.
- Wspiera Dyrektora Departamentu oraz Dyrektora Programu GovTech Polska w zarządzaniu zasobami przypisanymi do poszczególnych działań, tworzeniu mierników sukcesu, oraz innych zadaniach z zakresu konstrukcji i priorytetyzacji podejmowanych działań.
- Prowadzi publiczne działania informacyjno-promocyjne (w tym wystąpienia publiczne) związane z funkcjonowaniem Programu GovTech Polska, skierowane m.in. do jednostek sektora publicznego, organizacji pozarządowych, firm technologicznych oraz obywateli.
- Prowadzi analizy, w tym bazę wiedzy zawierającą najefektywniejsze sposoby na wykonanie często powtarzanych czynności.
- Podejmuje działania na rzecz skutecznego przepływu wiedzy pomiędzy pracownikami Departamentu, oraz między pracownikami Departamentu a członkami Zespołu GovTech Polska.
- Doradza Dyrektorowi Departamentu oraz Dyrektorowi Programu GovTech Polska w zakresie opisanym w pkt. 1, oraz opracowuje i wdraża rekomendacje zmian z zakresu poszczególnych działań prowadzonych przez Zespół GovTech Polska.
- Prowadzi nadzór nad prowadzonymi przez Departament bazami kluczowych interesariuszy, rejestrów kontaktowych, systemów CRM, oraz innych systemów pomocnych przy zarządzaniu projektami, w tym nadzór nad ich terminowym uzupełnianiem przez pozostałych pracowników Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie zarządzania projektami, lub wsparcia logistycznego projektów lub działań informacyjnych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Posiadanie wiedzy z zakresu: aktów prawnych regulujących wewnętrzne funkcjonowanie urzędów centralnych administracji rządowej; założeń, celów, narzędzi i inicjatyw Programu GovTech Polska od 2018 roku; przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; przepisów ustawy o finansach publicznych; funkcjonowania metodyk zwinnych (ang. agile) w zakresie prowadzenia projektów; funkcjonowania publicznych narzędzi cyfrowych i e-usług oraz ekosystemu wsparcia start-upów; planowania finansowego i zarządzania budżetem; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, wystąpienia publiczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: Certyfikat PRINCE2 na poziomie „Foundation” lub wyższym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 116