Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor wojewódzki

Firma: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 89311

Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca na I piętrze, praca wymagająca dyspozycyjności, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, bariery architektoniczne: brak podjazdów między piętrami, utrudnione poruszanie się między piętrami (schody), pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, brak oznaczeń dla osób niewidomych, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa imprez masowych na terenie województwa mazowieckiego
  • prowadzi kontrole parametrów technicznych urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk zainstalowanych na stadionie, w obiekcie lub na terenie, na których obowiązkowe jest utrwalanie imprez masowych
  • zapewnia realizację zadań związanych z przeprowadzeniem kontroli straży gminnych przez policję oraz rozpatruje skargi na funkcjonowanie straży gminnych
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie stadionów, obiektów lub terenów, na których obowiązkowe jest utrwalanie przebiegu imprez masowych za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk oraz w zakresie prewencyjnego zakazu udziału publiczności na meczach piłkarskich
  • pełni obowiązki obserwatora wojewody mazowieckiego na meczach podwyższonego ryzyka organizowanych na terenie województwa mazowieckiego
  • opracowuje sprawozdania z ewidencji straży gminnych w zakresie etatów, wyposażenia, w tym środków przymusu bezpośredniego, broni palnej
  • przygotowuje roczną ocenę wyników kontroli straży gminnych na terenie województwa mazowieckiego
  • przygotowuje i przekazuje akta spraw zakończonych do archiwum zakładowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość ustaw: o bezpieczeństwie imprez masowych, o strażach gminnych, Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 13-12-2021
    Wyświetleń: 127