Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 90214

Warunki pracy

Praca z interesantami, obsługa kancelaryjna. Praca o charakterze administracyjno – biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Placówki i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind, pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu  z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zakres zadań

  • Planuje i organizuje pracę Kancelarii Ogólnej oraz nadzoruje zadania wykonywane przez jej pracowników,
  • Prowadzi nadzór nad przyjmowaniem, ewidencjonowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem, wysyłaniem i udostępnianiem dokumentów niejawnych i jawnych funkcjonariuszom SG i pracownikom Placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Nadzoruje prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych, innej dokumentacji związanej z działalnością Kancelarii oraz ewidencji pieczęci i stempli kancelaryjnych. elektronicznych nośników informacji,
  • Przyjmuje i wysyła dokumenty jawne i niejawne oraz przesyłki wchodzące i wychodzące do/z Placówki, ewidencjonuje ją i rozdziela zgodnie z dekretacją,
  • Nadzoruje stan ewidencyjny i faktyczny dokumentów jawnych i niejawnych zarejestrowanych i przechowywanych w zbiorach Placówki,
  • Uczestniczy w systematycznym porządkowaniu posiadanego zbioru dokumentów oraz kompletowaniu i przygotowywaniu akt zakończonych spraw,
  • Uczestniczy w organizowaniu i prowadzeniu spraw związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej,
  • Nadzoruje ochronę dokumentów niejawnych i jawnych przechowywanych w Kancelarii Ogólnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej
  • Podstawowa znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych i o ochronie danych osobowych,
  • Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej,
  • Znajomość zasad obsługi urządzeń kancelaryjnych i obiegu dokumentów,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Umiejętność obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
  • Staranny i estetyczny charakter pisma ręcznego, systematyczność , dokładność, dyspozycyjność, komunikatywność,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność pozytywnego podejścia do petenta, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnym


Pozostałe oferty pracy w firmie Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-12-2021
Wyświetleń: 102