Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 6344541, z dnia 2022-01-12

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Nr Ref.: S/SS/DKW/12/21

 

Opis stanowiska

  • wykonywanie zadań związanych z pełnieniem funkcji Instytucji Pośredniczącej dla projektów pozakonkursowych PARP realizowanych w ramach PO WER:
    • ocena merytoryczna I stopnia oraz prowadzenie procesu przyjmowania do dofinansowania projektów pozakonkursowych (w tym w zakresie przygotowywania decyzji o dofinansowaniu ww. projektów);
    • analiza, weryfikacja i akceptacja zmian w obszarze realizacji ww. projektów, w tym aktualizacja zapisów decyzji o dofinansowaniu ww. projektów;
    • weryfikacja wniosków o płatność beneficjentów pozakonkursowych, w tym postępu finansowo-rzeczowego z realizacji projektów pozakonkursowych.
  • monitorowanie realizacji programu PO WER, w tym harmonogramu wdrażania i rezultatów działań;
  • opiniowanie dokumentacji programowej dot. funduszy unijnych, w tym dokumentacji programowej PO WER i dokumentacji konkursowej w PO WER;
  • przygotowywanie i przekazywanie informacji z zakresu realizacji programu PO WER na potrzeby wewnętrzne PARP oraz na potrzeby zewnętrzne, tj. innych instytucji lub osób;
  • przygotowanie procedur dot. procesów realizowanych przez Departament w ramach PO WER oraz udział w opracowywaniu systemów wdrażania, systemów monitorowania, dokumentów programowych;
  • bieżący monitoring zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych leżący w zakresie kompetencji Departamentu;
  • archiwizacja dokumentacji sekcji.

Wymagania

  • ukończonych studiów wyższych;
  • co najmniej dwuletniego (Specjalista) / trzyletniego (Starszy Specjalista) doświadczenia zawodowego w realizacji projektów/umów finansowanych lub współfinansowanych ze środków publicznych/UE lub co najmniej dwuletniego (Specjalista) / trzyletniego (Starszy Specjalista) doświadczenia w jednostce sektora finansów publicznych bądź instytucji wdrażającej projekty/programy finansowane ze środków unijnych;
  • biegłej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
  • umiejętności analizy danych;
  • znajomości zagadnień dot. systemu realizacji PO WER, pomocy publicznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych na poziomie umożliwiającym swobodne wykonywanie zadań;
  • samodzielności i inicjatywy,
  • komunikatywności, w tym łatwości porozumiewania się w mowie i w piśmie,
  • skrupulatności,
  • umiejętności czytania ze zrozumieniem,
  • umiejętności współpracy w zespole.

Dodatkowo (wymagania pożądane):

  • ukończone studia wyższe o profilu społeczno-ekonomicznym, europeistyka, rozwój regionalny, prawo;
  • znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych z EFS (optymalnie PO WER);
  • doświadczenie w zakresie weryfikacji wniosków o płatność (optymalnie EFS);
  • doświadczenie w ocenie wniosków o dofinansowanie projektów (optymalnie EFS);
  • doświadczenie w opracowywaniu procedur realizacji zadań;
  • znajomość systemu realizacji POWER, w szczególności:
    • ustawy o finansach publicznych,
    • ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • znajomość języka UE na poziomie komunikatywnym (preferowany j. angielski);
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (wielofunkcyjne urządzenia biurowe, fax, telefon);
  • umiejętność opracowywania tekstów na podstawie dostępnych danych i informacji;
  • umiejętność rzetelnej analizy otrzymywanych informacji i umiejętność prezentowania informacji posiadanych.

Oferujemy

  • umowa o pracę,
  • regulaminowa premia kwartalna,
  • prywatna opieka medyczna,
  • grupowe ubezpieczenia na życie,
  • szkolenia,
  • akcje charytatywne,
  • atrakcyjna lokalizacja,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-01-2022
Wyświetleń: 74