Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 91022

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa,

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

  • Praca w wymuszonej pozycji,

  • Praca przy oświetleniu mieszanym,

  • Budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Weryfikuje dokumenty finansowo-księgowe związane z obrotem środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje) oraz materiałów,
  • Księguje dokumenty finansowo-księgowe związane z obrotem środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje) oraz materiałów przy wykorzystaniu obowiązujących w jednostce programów finansowo-księgowych,
  • Realizuje wnioski zawarte w sprawozdaniach inwentaryzacyjnych m. in. poprzez księgowanie stwierdzonych niedoborów i nadwyżek,
  • Sporządza okresowe zestawienia, specyfikacje środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych na podstawie ewidencji księgowej,
  • Przygotowuje dane do rocznego sprawozdania finansowego z zakresu stanu i ruchu podstawowych środków trwałych (bilans jednostki) i statystycznego w oparciu o wytyczne Ministra Finansów,
  • Prowadzi ewidencję przyjmowanych darowizn rzeczowych w jednostce oraz sporządza kwartalne informacje o przyjętych darowiznach dla jednostki nadrzędnej,
  • Prowadzi ewidencję wniosków, upoważnień i odwołań dotyczących dostępu do informatycznych baz danych,
  • Opracowuje wewnętrzne procedury oraz koncepcje realizacji zadań dotyczące zasad prowadzenia ewidencji i wyceny majątku jednostki,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 2 lat w obszarze rachunkowości jednostki budżetowej
  • Bardzo dobra znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych oraz aktów wykonawczych,
  • Umiejętności: stosowania prawa, obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
  • umiejętność pracy w zespole.


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 16-01-2022
Wyświetleń: 89