Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi Klienta w branży medycznej

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta w branży medycznej
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy:
  • umowę zlecenie
  • możliwość pracy hybrydowej/zdalnej
  • pakiet benefitów,
  • konkursy motywacyjne,
  • szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia,
  • świetną lokalizację w Warszawie,
  • wyjątkową atmosferę pracy.
Na co dzień będziesz:
  • przyjmować zgłoszenia, prośby, zapytania, incydenty od pracowników służby zdrowia
  • obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych
  • rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne Klienta
  • rozwijać się dzięki szkoleniom
  • wykonywać czynności administracyjno-biurowe (np. wprowadzanie danych do systemu)
Jeżeli zatem:
  • lubisz pracę z ludźmi,
  • jesteś osobą odpowiedzialną, sumienną,
  • szybko się uczysz i chętnie podejmujesz nowe wyzwania,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • chcesz zdobyć doświadczenie…
  • …to czekamy na Ciebie.


Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-01-2022
Wyświetleń: 133