Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. obsługi Klienta w branży medycznej
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta w branży medycznej
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy:
- umowę zlecenie
- możliwość pracy hybrydowej/zdalnej
- pakiet benefitów,
- konkursy motywacyjne,
- szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia,
- świetną lokalizację w Warszawie,
- wyjątkową atmosferę pracy.
Na co dzień będziesz:
- przyjmować zgłoszenia, prośby, zapytania, incydenty od pracowników służby zdrowia
- obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych
- rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne Klienta
- rozwijać się dzięki szkoleniom
- wykonywać czynności administracyjno-biurowe (np. wprowadzanie danych do systemu)
Jeżeli zatem:
- lubisz pracę z ludźmi,
- jesteś osobą odpowiedzialną, sumienną,
- szybko się uczysz i chętnie podejmujesz nowe wyzwania,
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie…
- …to czekamy na Ciebie.
Contact Center Sp. z o.o.
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. obsługi Klienta w branży medycznej
Praca Płock
Praca Radom
Praca Doradca Klienta
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 18-01-2022
Wyświetleń: 133
Wyświetleń: 133