Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta w branży bankowej

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta w branży bankowej
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy:
  • umowę zlecenie,
  • pracę od pon. do pt.,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • świetną lokalizację w Warszawie,
  • pakiet benefitów,
  • atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy,
  • zatrudnienie w stabilnej firmie,
  • program poleceń pracowniczych.
Na co dzień będziesz:
  • pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów bankowych,
  • budować i dbać o dobre relacje z Klientem,
  • rozwijać się dzięki szkoleniom,
  • kompleksowo obsługiwać Klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • prowadzić rozmowy telefoniczne i umawiać spotkania z Klientami.
Jeżeli zatem:
  • lubisz pracę z ludźmi,
  • posiadasz umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych,
  • jesteś nastawiony na realizację celów,
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
  • chcesz zdobyć doświadczenie…
  • …to czekamy na Ciebie.

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?

Być może czekamy właśnie na Ciebie

 

Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)



Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-01-2022
Wyświetleń: 135