Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 91463

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-        statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-        dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowiku występuje czynnik zagrożenia korupcją.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.


W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.


 

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach dotyczących ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego
  • rozpatruje skargi i wnioski oraz przygotowuje odpowiedzi w zakresie otwartych danych i ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego, a także opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, wystąpienia, zapytania poselskie, senatorskie oraz wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich
  • przygotowuje analizy, opinie i wyjaśnienia (w tym na podstawie dokumentów źródłowych anglojęzycznych), a także opiniuje projekty aktów prawnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, postępowania administracyjnego oraz sądowo-administracyjnego, otoczenia regulacyjnego dla otwierania danych oraz ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego, w tym w szczególności wiedza z zakresu ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego
  • posiadania umiejętności: obsługi programów pakietu Office, zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu.
  • posiadania kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, kreatywność, komunikacja, współpraca, negocjowanie, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach stresowych, rzetelność, wystąpienia publiczne
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-01-2022
Wyświetleń: 103