Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 91609

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa,

  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  • Wymuszona pozycja ciała,

  • Praca przy oświetleniu mieszanym,

  • Budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Weryfikuje pod wzglądem poprawności sporządzania projekty opisów stanowisk pracy w służbie cywilnej,
  • Monitoruje proces ocen okresowych i pierwszych ocen,
  • Opracowuje procedury z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym Program Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
  • Przygotowuje projekty pism i stanowiska dotyczące osób nowo zatrudnionych lub przeniesionych z innych urzędów oraz pracowników podlegających ocenie okresowej lub pierwszej ocenie w służbie cywilnej,
  • Zapoznaje z zatwierdzonym opisem stanowiska pracy pracownika zatrudnionego na danym stanowisku,
  • Prowadzi zbiór opisów stanowisk pracy w KSP oraz przygotowuje do archiwizacji nie obowiązujące opisy stanowisk pracy,
  • Organizuje i prowadzi spotkania informacyjno- instruktażowe oraz udziela wyjaśnień pracownikom/ policjantom komórek/jednostek organizacyjnych KSP,
  • Sporządza analizy oraz okresowe statystyki,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w komórce związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi
  • Bardzo dobra znajomość: ustawy o służbie cywilnej w zakresie ocen okresowych, pierwszej oceny w służbie cywilnej i opisów stanowisk pracy; aktów wykonawczych do ustawy o służbie cywilnej z zakresu sporządzania opisów stanowisk pracy , ocen okresowych w służbie cywilnej i pierwszej oceny w służbie cywilnej ; zarządzenia w sprawie standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej,
  • Umiejętności: sporządzania i weryfikowania opisów stanowisk pracy, analityczne, poprawnego formułowania wniosków i opinii, pracy w zespole, stosowania przepisów prawa, argumentowania, obsługi komputera z zakresu pakietu MS Office,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość nowoczesnych metod zarządzania zasobami ludzkimi,


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 26-01-2022
Wyświetleń: 94