Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referendarz

Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 91926

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.      

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ­Uczestniczy w opracowywaniu programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w szczególności koncepcji programów i ich treści. Ponadto ogłasza programy, monitoruje ich wdrażanie i realizację oraz udziela wyjaśnień i interpretuje ich zasady.
  • ­Przygotowuje projekty wkładów merytorycznych do dokumentów związanych z perspektywą finansową Unii Europejskiej 2021-2027 w zakresie opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3.
  • Przygotowuje projekty wkładów merytorycznych do dokumentów związanych z Krajowym Planem Odbudowy w zakresie opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3.
  • ­Bierze udział w opiniowaniu dokumentów UE, umów i konwencji międzynarodowych, przygotowywaniu materiałów, raportów i odpowiedzi na kwestionariusze instytucji międzynarodowych (Komisji Europejskiej, Eurostatu, OECD, Rady Europy).
  • ­Realizuje, we współpracy z wojewodami i gminami, sprawy dotyczące opieki nad dzieckiem do lat 3, w tym przygotowuje odpowiedzi na pytania organów administracji publicznej i obywateli, a także przygotowuje propozycje odpowiedzi na interpelacje poselskie i wystąpienia senatorskie.
  • ­Realizuje, we współpracy z Departamentem Informatyki i Wydziałem Budżetu, Analiz i Sprawozdawczości, zadania dotyczące systemu teleinformatycznego do obsługi ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość funkcjonowania UE, jej instytucji i prawa wspólnotowego
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­Umiejętność współpracy
  • ­Rzetelność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 30-01-2022
    Wyświetleń: 96