Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referendarz
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 91926
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Uczestniczy w opracowywaniu programów z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w szczególności koncepcji programów i ich treści. Ponadto ogłasza programy, monitoruje ich wdrażanie i realizację oraz udziela wyjaśnień i interpretuje ich zasady.
- Przygotowuje projekty wkładów merytorycznych do dokumentów związanych z perspektywą finansową Unii Europejskiej 2021-2027 w zakresie opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3.
- Przygotowuje projekty wkładów merytorycznych do dokumentów związanych z Krajowym Planem Odbudowy w zakresie opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3.
- Bierze udział w opiniowaniu dokumentów UE, umów i konwencji międzynarodowych, przygotowywaniu materiałów, raportów i odpowiedzi na kwestionariusze instytucji międzynarodowych (Komisji Europejskiej, Eurostatu, OECD, Rady Europy).
- Realizuje, we współpracy z wojewodami i gminami, sprawy dotyczące opieki nad dzieckiem do lat 3, w tym przygotowuje odpowiedzi na pytania organów administracji publicznej i obywateli, a także przygotowuje propozycje odpowiedzi na interpelacje poselskie i wystąpienia senatorskie.
- Realizuje, we współpracy z Departamentem Informatyki i Wydziałem Budżetu, Analiz i Sprawozdawczości, zadania dotyczące systemu teleinformatycznego do obsługi ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
- Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz aktów wykonawczych
- Znajomość funkcjonowania UE, jej instytucji i prawa wspólnotowego
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Rzetelność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Płock
Praca Radom
Praca Warszawa
Praca Referendarz
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Data dodania: 30-01-2022
Wyświetleń: 96
Wyświetleń: 96