Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Akademia Leona Koźmińskiego miejsce pracy: Warszawa
Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.
Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 4/ADM/CPOK/A/22
RECEPCJA GŁÓWNA
Główne obowiązki:
- obsługa Recepcji Głównej ALK,
- udzielanie informacji interesantom i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
- sprawne kierowanie ruchem osób wewnątrz budynku,
- przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
- obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi ALK),
- koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
- wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
- obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z obsługą klienta,
- min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- komunikatywność, sprawność działania wewnątrz Uczelni.
- umiejętność planowania, monitorowania i kontroli,
- kultura osobista i poszanowanie różnic,
- rzetelność, orientacja na klienta,
- gotowość do udzielania wsparcia.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- kursy języka angielskiego, udział w szkoleniach,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach.
Akademia Leona Koźmińskiego
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. obsługi klienta
Praca Radom
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Akademia Leona Koźmińskiego
Data dodania: 01-02-2022
Wyświetleń: 113
Wyświetleń: 113