Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki

Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości miejsce pracy: Warszawa

Ogłoszenie numer: 6461160, z dnia 2022-02-01

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Nr Ref.: S/SS/BI/02/22

 

Opis stanowiska

  • Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego w Agencji
  • Bieżące wsparcie dla pracowników Agencji w zakresie usuwania problemów w funkcjonowaniu sprzętu komputerowego i dostosowania go do potrzeb użytkowników
  • Obsługa zgłoszeń użytkowników przy pomocy systemu GLPI
  • Wspieranie wdrożeń systemów informatycznych Agencji
  • Konfiguracja stacji roboczych
  • Aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych
  • Prowadzenie szkoleń i tworzenie instrukcji użytkowania środowiska IT
  • Uaktualnianie dokumentacji zasobów informatycznych Agencji
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz licencji zakupionego oprogramowania
  • Opracowywanie wymagań technicznych do dokumentacji przetargowej

Wymagania

Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • Wykształcenie średnie;
  • Znajomość systemu Windows 10;
  • Znajomość zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego;
  • Wiedza z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.
Wymagania pożądane:
  • Wykształcenie wyższe – informatyka lub pokrewne;
  • Wiedza z zakresu DNS, DHCP, FileServer oraz PrintServer;
  • Znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych;
  • Doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami;
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie:
    • zarządzania systemami Windows 10;
    • rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 100 hostów;
  • Znajomość technologii Azure od strony administracyjnej (Teams, OneDrive, Sharepoint, Exchange);
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność efektywnego komunikowania się z użytkownikami;
  • Umiejętności analityczne;
  • Umiejętność współpracy w zespole, w tym dzielenia się wiedzą;
  • Zaangażowanie.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-02-2022
Wyświetleń: 99