Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 92390

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany
w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca
w budynku administracyjno-biurowym na parterze w przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.

Zakres zadań

  • prowadzi sekretariat dyrektora Biura Komendanta Głównego PSP
  • przyjmuje i rejestruje pocztę za pomocą elektronicznego systemu obiegu dokumentów
  • prowadzi kalendarz spraw terminowych i pilnuje terminowości ich załatwienia
  • gromadzi informacje teleadrese o instytucjach i osobach z którymi dyrektor Biura Komendanta Głównego i jego zastępcy pozostają w kontaktach w celu utrzymania właściwych relacji służbowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • dobra znajomość języka polskiego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • dobra znajomość obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość struktury organizacyjnej PSP i KG PSP
  • znajomość obsługi kancelaryjnej zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej
  • kompetencje miękkie: samodzielność, dokładność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • inny język obcy na poziomie komunikatywnym


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-02-2022
Wyświetleń: 92