Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 92324
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
Zakres zadań
- Gromadzi i przetwarza dane o infrastrukturze technicznej, telekomunikacyjnej i usługach telekomunikacyjnych oraz wykonuje analizy (w tym przestrzenne) w tym zakresie
- Wykonuje analizy w celu weryfikacji poprawności i racjonalności danych gromadzonych w Punkcie Informacyjnym ds. Telekomunikacji
- Administruje bazą danych o infrastrukturze technicznej i kanałach technologicznych związaną z Punktem Informacyjnym ds. Telekomunikacji
- Przygotowuje i monitoruje przebieg procesów geoprzetwarzania danych w zakresie infrastruktury technicznej i kanałów technologicznych, infrastruktury telekomunikacyjnej gromadzonych za pośrednictwem Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji
- Przygotowuje i prezentuje materiały kartograficzne, związane z danymi gromadzonymi w Punkcie Informacyjnym ds.Telekomunikacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- Sporządza analizy dotyczące wpływu wdrożenia dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/61/UE w sprawie środków mających na celu zmniejszenie kosztów realizacji szybkich sieci łączności elektronicznej na koszty budowy i utrzymania sieci szerokopasmowych oraz innych analiz np. związanych z Punktem Informacyjnym ds. Telekomunikacji
- Wykonuje analizy związane z rozwojem sektora telekomunikacyjnego w Polsce
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie posługiwania się aplikacjami wykorzystywanymi w procesie gromadzenia danych np. PostgreSQL, Oracle
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B 1
- Znajomość ustawy: Prawo telekomunikacyjne; o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych
- Znajomość zagadnień z zakresu telekomunikacji umożliwiających ocenę wartości merytorycznej rozpatrywanych danych i informacji
- Znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz wiedza z zakresu eksploatacji systemów teleinformatycznych
- Umiejętność: obsługi komputera (MS Office, szczególnie programu MS Excel, pozwalająca na tworzenie tabel, zestawień oraz wykresów); posługiwania się aplikacjami wykorzystywanymi w procesie gromadzenia danych np. PostgreSQL, Oracle; posługiwania się aplikacjami służącymi do analizy danych przestrzennych np. Qgis; sporządzania analiz; precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca mazowieckie
Praca Główny specjalista
Praca Płock
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Data dodania: 06-02-2022
Wyświetleń: 87
Wyświetleń: 87