Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy Specjalista w Sekcji Monitoringu i Rozwoju Infolinii w Departamencie Obsługi Klientów

Firma: Centrala NFZ miejsce pracy: Warszawa

Starszy Specjalista w Sekcji Monitoringu i Rozwoju Infolinii

w Departamencie Obsługi Klientów

 

Numer ogłoszenia: DOK/22/41

Miejsce pracy: Warszawa

 

1 etat / umowa o pracę

 

Termin składania ofert 25.02.2022 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • przygotowywanie analiz i raportów z wykonywanych zadań oraz sprawozdań z prowadzonych projektów
  • koordynowanie i zarządzanie umowami na świadczenie usługi infolinii
  • koordynacja aktualizacji Bazy Wiedzy i skryptów rozmów - współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrali, oddziałami wojewódzkimi NFZ i wykonawcą świadczącym obsługę infolinii
  • analizowanie ruchu połączeń przychodzących na infolinię i dostosowywanie harmonogramów pracy konsultantów
  • bieżące przekazywanie komunikatów i zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infolinii
  • monitorowanie jakości obsługi przez infolinię
  • koordynowanie pracy II linii wsparcia infolinii
WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe
  • Lata pracy zawodowej: minimum 4 lata

(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.)


Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy związanej z analizowaniem i prezentowaniem danych
  • bardzo dobra znajomość pakietu office, w szczególności biegłe posługiwanie się arkuszem MS Excel
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • analityczne myślenie
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i opanowanie
  • dobra organizacja pracy własnej, rzetelność i zaradność
  • kreatywność i wychodzenie z inicjatywą
  • praca w placówce medycznej lub innej instytucji systemu zdrowia – min. 1 rok
  • mile widziane doświadczenie w pracy w ramach call center lub w monitorowaniu pracą call center

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • podpisany kwestionariusz osobowy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.


ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.



Pozostałe oferty pracy w firmie Centrala NFZ
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-02-2022
Wyświetleń: 110