Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Naczelnik wydziału

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 93246

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



    • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

 

    • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.



Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

 

Na stanowisku występują nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz oraz zagrożenie korupcją.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

 

Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.

 

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.

 

W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodują wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.

 

 

Zakres zadań

  • Opracowuje i koordynuje pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym opracowane w ramach wydziału projekty aktów normatywnych, tj.: ustaw, rozporządzeń i zarządzeń z zakresu właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji
  • Koordynuje i nadzoruje realizację zadań związanych z prowadzeniem, we współpracy z komórkami merytorycznymi, procesu legislacyjnego projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych z zakresu właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji
  • Koordynuje i nadzoruje opracowane w ramach wydziału projekty stanowisk ministra właściwego do spraw informatyzacji w ramach procesu opiniowania projektów dokumentów rządowych przygotowanych przez inne organy administracji rządowej
  • Koordynuje proces dotyczący zawierania, ratyfikowania, zatwierdzania, wypowiadania i ogłaszania umów międzynarodowych w zakresie należącym do właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji
  • Koordynuje prowadzenie Wykazu Prac Legislacyjnych Ministra Cyfryzacji na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji
  • Koordynuje opracowane w ramach wydziału notatki na posiedzenia Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów, posiedzenia komisji sejmowych i senackich, przygotowuje wystąpienia na forum Parlamentu dla członków kierownictwa oraz materiały informacyjne na posiedzenia Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego dotyczące projektów dokumentów rozpatrywanych przez te gremia, a także opracowuje notatki dla ministra właściwego do spraw informatyzacji na posiedzenia Rady Ministrów i Stałego Komitetu Rady Ministrów
  • Koordynuje opracowane w ramach wydziału projekty stanowisk Rządu do poselskich, senackich i prezydenckich projektów ustaw oraz projekty odpowiedzi Ministra, w szczególności na interpelacje poselskie, w zakresie właściwości komórki organizacyjnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość: podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, zasad techniki prawodawczej, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, usług zaufania i identyfikacji elektronicznej, dokonywania interpretacji przepisów prawa, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym asertywność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, zarządzanie ludźmi.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Aplikacja legislacyjna lub podyplomowe studia z zakresu legislacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Kompetencje miękkie: negocjowanie, myślenie analityczne


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-02-2022
Wyświetleń: 90