kandydatów
Naczelnik wydziału
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Na stanowisku występują nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz oraz zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodują wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.
Zakres zadań
- Opracowuje i koordynuje pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym opracowane w ramach wydziału projekty aktów normatywnych, tj.: ustaw, rozporządzeń i zarządzeń z zakresu właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji
- Koordynuje i nadzoruje realizację zadań związanych z prowadzeniem, we współpracy z komórkami merytorycznymi, procesu legislacyjnego projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych z zakresu właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji
- Koordynuje i nadzoruje opracowane w ramach wydziału projekty stanowisk ministra właściwego do spraw informatyzacji w ramach procesu opiniowania projektów dokumentów rządowych przygotowanych przez inne organy administracji rządowej
- Koordynuje proces dotyczący zawierania, ratyfikowania, zatwierdzania, wypowiadania i ogłaszania umów międzynarodowych w zakresie należącym do właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji
- Koordynuje prowadzenie Wykazu Prac Legislacyjnych Ministra Cyfryzacji na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji
- Koordynuje opracowane w ramach wydziału notatki na posiedzenia Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów, posiedzenia komisji sejmowych i senackich, przygotowuje wystąpienia na forum Parlamentu dla członków kierownictwa oraz materiały informacyjne na posiedzenia Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego dotyczące projektów dokumentów rozpatrywanych przez te gremia, a także opracowuje notatki dla ministra właściwego do spraw informatyzacji na posiedzenia Rady Ministrów i Stałego Komitetu Rady Ministrów
- Koordynuje opracowane w ramach wydziału projekty stanowisk Rządu do poselskich, senackich i prezydenckich projektów ustaw oraz projekty odpowiedzi Ministra, w szczególności na interpelacje poselskie, w zakresie właściwości komórki organizacyjnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość: podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, zasad techniki prawodawczej, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, usług zaufania i identyfikacji elektronicznej, dokonywania interpretacji przepisów prawa, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym asertywność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, zarządzanie ludźmi.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Aplikacja legislacyjna lub podyplomowe studia z zakresu legislacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Kompetencje miękkie: negocjowanie, myślenie analityczne
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 90