Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 93475

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


-        statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


-        dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.


W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodują wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.

Zakres zadań

  • wykonuje zadania związane z prawidłową realizacją umów, w tym planowaniem wydatków, przygotowaniem i sporządzaniem właściwej dokumentacji zamówieniowej w zakresie: usług związanych z dezynfekcją budynku KPRM położonego przy ul. Królewskiej 27, usług związanych z dezynsekcją, dezynfekcją i deratyzacją budynku KPRM, położonego przy ul. Królewskiej 27, serwisowania oraz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych żaluzji okiennych w budynku przy ul. Królewskiej 27, zakupu usług dzierżawy mat wejściowych na potrzeby budynku,
  • realizuje zakupy i usługi wynikające z bieżących potrzeb funkcjonowania budynku przy ul. Królewskiej 27 oraz potrzeb związanych z doposażeniem stanowisk pracy,
  • prowadzi i realizuje zadania związane z utrzymaniem czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku KPRM przy ul. Królewskiej 27,
  • zastępuje podczas nieobecności pracownika z cz. 27 – Informatyzacja wykonującego czynności kancelaryjno – biurowe,
  • współpracuje z pionami Biura Dyrektora Generalnego w procesie realizacji zadań z obszarów: dostępu do produktów analitycznych udostępnianych przez Producenta bazy danych w ramach Polityki Insight, zakupu prasy w formie papierowej i elektronicznej, zakupu pieczątek i wizytówek na potrzeby służbowe pracowników cz. 27 - Informatyzacja, ubezpieczenia mienia cz. 27- Informatyzacja, opłat z tytułu abonamentu RTV w zakresie cz. 27- Informatyzacja,
  • współuczestniczy w procesie przygotowywania i prowadzenia zapytań ofertowych w formie badania rynku z zakresu nabywania niezbędnych dostaw i usług, w tym: szacuje wartość zamówień, sporządza opisy przedmiotu zamówienia, opracowuje i uzgadnia z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM projekty umów, weryfikuje otrzymane w drodze zapytań oferty wykonawców,
  • uczestniczy, jako członek komisji przetargowych, w procedurze udzielania zamówień publicznych, będących w kompetencji Wydziału Administracyjnego z cz. 27- Informatyzacja.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, zagadnień z zakresu finansów publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • posiadanie przeszkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
  • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w w jednostkach sektora finansów publicznych


Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-02-2022
Wyświetleń: 92