kandydatów
Główny specjalista
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowisku wystepuje częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodują wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.
Zakres zadań
- przygotowuje analizy i wymagania biznesowe związane z rozwojem e-usług, w tym wyznaczaniem kierunków strategicznych
- współpracuje z jednostkami administracji publicznej i podmiotami nadzorowanymi przez te jednostki
- analizuje potrzeby podmiotów zewnętrznych dotyczące rozwoju e-usług w zakresie możliwości wykorzystania rozwiązań dostarczanych przez Departament
- współpracuje z dostawcami usług IT
- analizuje i opiniuje akty prawne z obszaru budowy i rozwoju usług cyfrowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansów publicznych
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- posiadanie wiedzy z zakresu: znajomości ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych, projektowania usług wg metodologii service design, znajomość administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie umiejętności redakcji tekstów
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy z tekstem
Pozostałe oferty pracy w firmie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Wyświetleń: 86